پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان با تمام وجود در سه بازی آینده می‌جنگند اما هر روز درباره بدهی‌های پرسپولیس صحبت می‌شود که به ما ربطی ندارد.

سید جلال حسینی در خصوص مصدومیتش اظهار داشت:‌ خدا را شکر وضعیتم از قبل بهتر است و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید دویدن را از روز یکشنبه شروع کنم اما همه چیز طبق نظر پزشکان باید انجام شود و نباید زیاد ریسک یا عجله کنم.

حسینی درباره مشکلات این روزهای بازیکنان گفت: مردم با مشکلات مخصوص نوروز آشنا هستند و قطعا می‌دانند درد بازیکنان چیست. بازیکنان هم که حرفی نزدند اما شرایط پرسپولیس و حتی استقلال اصلا خوب نیست. امیدوارم دل مسئولان برای این تیم‌ها بسوزد.

وی افزود: ما با تمام وجود و فقط به خاطر نام پرسپولیس برای این تیم بازی می‌کنیم و اصلا هم پشیمان نیستیم که این موضوع را اعلام کردیم اما هر روز می‌گویند که پرسپولیس بدهی دارد و به خاطر همین برخی از مشکلات تیم زیادتر شده است. این بدهی‌ها به ما ربطی ندارد و حالا که به آقای پروین اطمینان کردند باید بگذارید ایشان کارش را انجام دهد.

مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد: پروین به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد. او باید تغذیه شود و یا با کارهای اقتصادی بتواند دست پرسپولیس را بگیرد که متأسفانه دست او را هم آن طوری که ما شنیده‌‌ایم بسته اند. من امیدوارم حداقل اگر کمک نمی‌کنند اجازه بدهند مسئولان باشگاه خودشان تلاش کنند. باور کردن برخی از اتفاقات که برای جوان‌ترهای تیم می‌‌افتد سخت است و نباید اجازه دهند تمرکز آنها در این سه بازی به هم بخورد.

حسینی در مورد اردوی مازندران و نتایج دیدار دوستانه قرمزپوشان گفت: به نظر من همین که بچه‌ها دور هم بودند خیلی خوب بود اما یک بازیکن همیشه باید فکر و ذکرش فوتبال باشد اما بازیکنان ما مشکل دارند و دوست داریم این مشکلات حل شود. امیدوارم هر برنامه ای دارند، زودتر انجام دهند تا بخشی از مشکلات پرسپولیس حل شود و آقای پروین بتواند حداقل کارهای اقتصادی‌اش را به بار بنشاند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)