پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از وضعیت بد مالی این باشگاه گفت: آقایان منتظرند لیگ تمام شود تا از شر ما خلاص شوند.

محسن بنگر   در مورد اردوی یک هفته‌ای پرسپولیس در ساری، مشکلات مالی این تیم، نگرانی‌های بازیکنان پرسپولیس و … صحبت‌های زیر را انجام داد:

 

*  اردوی ساری چطور بود؟

اردوی خیلی خوبی را برگزار کردیم و خودمان هم فکر نمی‌کردیم همه چیز به این خوبی باشد، در کنار این مسائل مردم شمال هم مثل همیشه ما را شرمنده کردند.

*  چرا پرسپولیس مقابل نساجی شکست خورد؟

در طول 90 دقیقه ما سرتر از نساجی بودیم و آنها فقط یک شوت زدند که به گل تبدیل شد و بعد هم دفاع کردند. همین که باختیم بهتر شد چون اگر همه بازی‌ها را ببریم آن وقت بازیکنانمان فکر می‌کنند خبری است! پس بهتر از در بازی‌های تدارکاتی شکست بخوریم.

*  این اردو، تمرین در چمن مصنوعی و بازی‌های دوستانه اثری هم در روند آماده سازی پرسپولیس داشت؟

صددرصد اردوی مفیدی را پشت سر گذاشتیم. این اردو باعث می‌شود  با آمادگی بالا مقابل داماش قرار بگیریم و این تیم را شکست دهیم.

*  محمد پنجعلی می‌گفت بازیکنان پرسپولیس پول خرید آجیل و میوه را هم ندارند!

دقیقاً همینطور است. وزارت ورزش‌وجوانان و علی پروین زودتر تکلیف ما را روشن کنند. آقایان منتظر هستند 3 بازی این فصل تمام شود تا از شر بازیکنان خلاص شوند. نمی‌دانم چرا قضیه بی‌پولی را اینقدر لوث می‌کنند.

*  می‌گویند باشگاه پرسپولیس برای جذب اسپانسر منتظر دستور وزارت ورزش‌وجوانان است.

آقایان هرکاری که لازم است انجام بدهند و از هر کجا که می‌شود پول جور کنند. دیگر خسته شدیم از بس منتظر شنبه و یک‌شنبه بودیم. واقعاً برای پول گرفتن هیچ امیدی نداریم. انگار آقایان نمی‌خواهند تیمداری کنند.

*  در این مسئله باشگاه مقصر است یا وزارت ورزش‌وجوانان؟

من نمی‌دانم چه کسی مقصر است، فقط این سوال را دارم که آقایان اگر قرار بود پول ندهند چرا مدیرعامل را عوض کردند؟ حالا که پروین آمده چرا به او پول نمی‌دهند؟ مگر پرسپولیس دولتی نیست پس چرا به باشگاه پول نمی‌دهند؟

یعنی اوضاع در دوران رویانیان بهتر بود؟

رویانیان حداقل ماهی یکی‌، 2 بار به بچه‌ها پول و پاداش می‌داد اما از روزی که پروین آمده هیچ خبری از پول نیست و به فکر هم نیستند. انگار همه منتظر هستند لیگ تمام شود، شما ببینید وقتی لیگ تمام شود ما چقدر مشکل خواهیم داشت، باید به فکر پول، ماشین و به فکر قرارداد جدید باشیم. حالا در این شرایط هواداران با اشتیاق از ما می‌خواهند سال آینده هم در پرسپولیس بمانیم اما آقایان برای سال آینده با یک نفر هم صحبت کرده‌اند؟ حتما رویشان نمی‌شود در مورد تمدید قرارداد صحبت کنند چون به همه بدهکار هستند.

این حرف‌ها یعنی اینکه می‌خواهی از پرسپولیس بروی؟

من خودم را نمی‌گویم، از همین جا اعلام می‌کنم سال آینده در پرسپولیس می‌مانم و مشکلی هم از این بابت ندارم ولی سال آینده باید دنبال پول امسال باشیم. به خدا حساب‌وکتاب‌های ما را ماشین حساب هم نمی‌تواند انجام دهد.

*  می‌گویند برخی از بازیکنان مشکل مالیات هم دارند؟

بله، این را یادم رفته بود بگویم. الان من باید 77 میلیون تومان مالیات فصل گذشته را بدهم اما از کجا باید این پول را تامین کنم؟ ضمن اینکه 4 ماه است که اجاره خانه‌ام را نداده‌ام. باید این حرف‌ها را به چه کسی بزنم؟ یک نکته دیگر بگویم.

بگو.

در اردوی ساری که بودیم هواداران نساجی از ما می‌خواستند به این تیم کمک مالی کنیم تا به لیگ برتر بیایند اما نمی‌دانستند یکی باید به خودمان کمک مالی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)