پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این شرایط سخت ذهن‌ بچه‌ها درگیر مسائل مالی است و به جای آنکه به فکر قهرمانی باشیم، به فکر طلبکار و نقد شدن چک‌ها هستیم.

رضا نورمحمدی  ابتدا در خصوص اردوی مازندران اظهار داشت: خوشبختانه اردوی خوبی را در فاصله چند روز مانده به بازی با داماش برای هماهنگی بیشتر برگزار کردیم. تمرینات و بازی‌ها به نظرم باعث می شود ما خیلی راحت مقابل داماش که وضعیت چندان خوبی ندارد قرار بگیریم.

وی افزود: در دو بازی تدارکاتی نیز خیلی خوب مقابل حریفان ظاهر شدیم اما در بازی دوم نساجی خیلی بازی کرد و فقط چشم به ضدحملات داشت.در کل هدف ما در این اردو داماش بود نه برد و باخت که به نظرم هفتم فروردین می‌توانیم حاصل دسترنج‌مان را ببینیم. همین که بچه‌ها دور هم بودند به نظرم برای ما بد نبود.

نورمحمدی در خصوص مشکلات قرمزپوشان نیز، گفت: به خدا مشکلات ما هنوز حل نشده است. اینقدر مشکل بچه‌ها زیاد شده که به نظرم این طور درست نیست که دست روی دست بگذاریم تا فصل تمام شود. قصد بی‌احترامی ندارم اما واقعا انصاف داشته باشید چون بچه‌ها با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی افزود: به ما گفته‌اند در این هفته خبری خواهد شد اما فقط به ما گفته‌اند. خیلی از این حرف‌ها شنیده‌ایم. به خدا بد است. ما در کورس قهرمانی هستیم اما بچه‌ها به جای فکر کردن به بازی‌های بعدی به دنبال چک‌هایشان و یا گفت‌وگوی تلفنی با طلب‌کاران باشند. من نمی‌خواهم مظلوم‌نمایی کنم اما واقعا اوضاع خوب نیست.

نورمحمدی ادامه داد: یکی از مشکلات ماشین‌های من حل شده و یکی دیگر نیز مطمئنم حل نمی‌شود چون آن یکی هم به نظرم خواست خدا بود که حل شد. مسئولان باشگاه به دنبال حل مشکلات هستند اما نمی‌دانم چه زمانی می‌خواهد این تلاش‌ها به بار بنشیند. فکر بازیکنان خراب است، با تمام وجود تمرین کرده‌ایم و آماده بازی‌ها هستیم. اما وقتی فکر یک بازیکن فقط به بازی‌ها نیست چه توقعی باید از یک بازیکن داشته باشیم؟

مدافع قرمزپوشان تأکید کرد: من اگر مشکل هر دو ماشینم هم حل شود تازه 20 تا 30 درصد از قراردادم را گرفته‌ام. سه بازی مانده و شما بگویید 70 درصد مانده قراردادمان را بعد از بازی‌ها باید از چه کسی بگیریم. شاید برخی‌ها می‌خواهند لیگ تمام شوند و بگویند ما را به خیر شما را به سلامت.

وی در پاسخ سوالی که‌ آیا قصد داشتید در اردوی مازندران هم اعتصاب کنید یا خیر، گفت: صحبت سر این بحث‌ها نیست. اما فکر و ذکر این بچه‌ها خراب است. بازیکنی که از تمرین بیرون می‌آید و باید تا شب در مورد چک و بدهی‌اش با این و آن حرف بزند، شما چه توقعی از او دارید. به قرآن این بچه‌ها کم نگذاشتند. اما مشکلات به جایی رسیده که سرسام‌آور شده که من امیدوارم هر مسئولی هر کاری می‌تواند انجام بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)