پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که مسئولان این باشگاه در تلاش هستند تا مشکلات مالی بازیکنان را حل کند.

بهروز منتقمی  در مورد برگزاری جلساتی بین محمد پنجعلی و علی پروین در خصوص مشکلات مالی بازیکنان این تیم گفت: در جریان این جلسات نیستم و نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم. وقتی بازیکنان دنبال دریافت پولشان هستند نگویند پول میوه و آجیل ندارند،‌ بهتر است بگویند مطالبات‌شان را می‌خواهند که آن هم حق‌شان است.

وی ادامه داد: من با بازیکنان ارتباطی نداشتم و در جریان حرف‌هایشان نیستم اما می‌دانم مشکل دارند. در خصوص بازیکنان پروین و پنجعلی صحبت کنند بهتر است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش‌وجوانان با فعالیت‌های اقتصادی این باشگاه موافقت کرده، اظهار داشت: برای جذب اسپانسر باید یکسری هماهنگی بین باشگاه و وزارت ورزش‌وجوانان انجام شود اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

منتقمی در خصوص اینکه آیا تا پیش از پایان سال 92 به بازیکنان پرسپولیس پول پرداخت می‌شود، تاکید کرد: نمی‌توانم در این مورد اظهارنظر کنم اما ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا این اتفاق رخ دهد و مشکل بازیکنان حل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)