مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قصد بي‌احترامي به هيچ‌كس را ندارم و فقط با چند نفر از عكاسان شوخي كردم.

 

مجتبي زارع درباره اظهارات اخيرش در مورد عكس نگرفتن عكاسان از برخي بازيكنان اظهار داشت: قصد بي‌احترامي به كسي را ندارم و اگر سوتفاهمي پيش آمده است عذرخواهي مي‌كنم. من فقط با چند نفر از عكاسان كه از دوستانم بودند شوخي كردم و هيچ قصد ديگري نداشتم. من با تمام بازيكنان دوست هستم و به مرور زمان اين دوستي افزايش پيدا خواهد كرد.
وي در مورد بازي برابر مس كرمان گفت: بازي خوبي بود؛ كسب اين 3 امتياز براي هواداران بسيار شيرين بود. قبل از آغاز بازي هم قسم شده بوديم كه تيم حريف را شكست دهيم و براي رسيدن به اين هدف تمام تلاش خود را به كار گرفتيم.
زارعي افزود: از اينكه نتوانستم براي پرسپوليس گل بزنم ناراحتم و بايد سعي كنم در بازي‌هاي آينده با به ثمر رساندن گل اين ناكامي را جبران كنم.
مهاجم پرسپوليس در خصوص وضعيت تيم مس كرمان عنوان كرد:

مس تيم بزرگي است و از 6 بازيكن سرشناس بهره مي‌برد. اين تيم در حال حاضر شرايط خوبي ندارد و ما هم از اين وضعيت استفاده كرديم و ضربه نهايي را وارد كرديم. اميدوارم مشكل اين تيم هرچه زودتر برطرف شود و بتواند در مسابقات آسيايي نماينده شايسته‌اي براي فوتبال ايران باشد. پرسپوليس هم در اين فصل براي كسب سهميه رقابت‌هاي آسيايي از هيچ تلاش دريغ نمي‌كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)