جمعه 11 اردیبهشت (17:17)

مرجع خبری پرسپولیس : سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت : افشین قطبی در نخستین قدم کلیه ستاره های فوتبال ایران را به اردوی تیم ملی فراخواند .

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا  او در فهرست 41 نفره تيم ملي که ديروز اعلام شد، همه آنهايي که در اروپا بازي مي‌کنند به علاوه برخي چهره‌هاي فراموش شده در امارات را براي باقي مسابقات جام جهاني 2010 دوباره فراخواند.
قطبي با وجود جوانگرايي‌هاي به وجود آمده در سال اخير، راه خود را جدا کرد و بازيکنان قديمي‌تر مانند “کريم باقري” و “رحمان رضايي” را در کنار “علي کريمي” خبر ساز قرار داد تا فهرست کاملاً متفاوت را مطرح کند.
فراخوان برخي نام‌ها از امارات مانند “ايمان مبعلي” يا “علي سامره” مي‌تواند بيش از هرچيز تاکتيک رواني مربي جديد قبل از بازي مرگ و زندگي در پيونگ يانگ باشد، حرکتي که ممکن است شور تازه‌اي در فوتبال استرس زده ايران به وجود آورد.
قطبي که برگ برنده “محبوبيت عمومي” را در جيبش دارد فهرست جديد را چنان تنظيم کرده که نام پنهان همه طرفداران را هم در خود داشته باشد.
او به اين ترتيب لشگر بزرگتري براي سه بازي حساس آينده و حداقل در کوتاه مدت تشکيل داده است.
بنا به گفته سرمربي تيم ملي فوتبال، تغيير (اضافه و کم شدن) در اين فهرست امکان پذير است.
تيم ملي فوتبال ايران قرار است روزهاي ‎ 20،16و‎ 27خردادماه آتي در جريان رقابت هاي مقدماتي جام جهاني 2010 به ترتيب به مصاف تيم‌هاي کره شمالي، امارات و کره جنوبي برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)