مرجع خبری پرسپولیس : سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در تحلیل خود از هفته سوم لیگ برتر ایران به نخستین پیروزی پرسپولیس در این مسابقات اشاره کرد.

 به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، در حساس ترين بازي هفته ذوب آهن درحالي كه از دقيقه 56 به علت اخراج فرشيد طالبي با 10 بازيكن به بازي ادامه مي‌داد موفق شد 3 بر يك سد استيل آذين را شكست دهد و صدرنشيني خود را در رقابت‌هاي ليگ برتر تثبيت كند.
براي ذوب آهن اسماعيل فرهادي در دقايق 32 و 50 و سينا عشوري در دقيقه 87 گل زدند و تنها گل استيل آذين روي حركت علي كريمي در 3+90 به‌دست آمد.
سپاهان مدعي هم ديگر بازنده بزرگ هفته بود و 3 بر يك مقابل مقاومت سپاسي مغلوب شد. اما پرسپوليس بالاخره توانست رنگ برد را در همدان ببيند و 2 بر يك پاس همدان را شكست دهد.
اين پيروزي در شرايطي براي قرمزها به دست آمد كه پاس همدان با گل دقيقه 50 هادي اصغري از حريف صاحب نام خود پيش افتاد. اما در ادامه زلاتكو كرانچار با تعويض هاي خود نتيجه را تغيير داد. ابتدا در دقيقه 75 محمد پروين روي ضربه آزاد به زيبايي دروازه پاس همدان را باز كرد و بعد در دقيقه 89 هادي نوروزي دومين گل پرسپوليس را به ثمر رساند.
مربي كروات پرسپوليس پس از اين بازي به تمجيد از نمايش شاگردانش گفت:

 از روش بازي و نتيجه و عملكرد بازيكنان تيم برابر پاس همدان فوق العاده راضي هستم. بيش از همه تماشاگران در اين پيروزي تاثير داشتند. اگر آنها نبودند خصوصاً بعد از گل تساوي ما، پرسپوليس نمي توانست به سادگي حريف را در همدان شكست دهد. تشويق هاي آنها باعث افزايش روحيه جنگندگي تيم شد.
وي ادامه داد: شرايط بازي به نحوي بود كه بايد در نيمه دوم تعويض هايي را انجام مي دادم. به نظر مي رسيد شيث نمي توانست در نيمه دوم موثر باشد و به همين دليل او را تعويض كردم و پس از گل اول حريف، بازيكناني نظير پروين و وسلي در هجومي بازي كردن تيم فوق العاده تاثير گذاشتند.
در ديگر بازي‌هاي انجام شده صبا باتري 2بر يك ابومسلم را شكست داد و شاهين 4بر 2 به تراكتورسازي باخت. پيكان 4 بر صفر ملوان را مغلوب كرد و سايپا با يك گل راه آهن را ناكام گذاشت. استقلال اهواز هم با يك گل مس را كنار زد.
در پايان هفته سوم ذوب آهن با 7 امتياز اول است و مقاومت با همين امتياز در رده دوم ايستاده است. استقلال هم 7 امتياز دارد و بالاتر از استيل آذين 6 امتيازي در رده سوم قرار گرفته است. ديدار تيم‌هاي فوتبال استقلال تهران و فولادخوزستان در چارچوب هفته سوم رقابت هاي ليگ برتر با پيروزي يك بر صفر شاگردان صمد مرفاوي به پايان رسيد.
در بازي آخر هفته سوم بازيهاي ليگ قهرمانان ايران استقلال تهران با تك گل رضا عنايتي در دقيقه 48 و در حضور بيش از 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي به دومين برد خود رسيد و 7 امتيازي شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)