پرسپولیس نیوز : مهدی مهدوی‌کیا گفت که بازی پنجشنبه به نوعی بازی خداحافظی همه پیشکسوتانی است که بازی خداحافظی نداشته‌اند.

مدیر فنی تیم ملی جوانان ایران در حاشیه مراسم معرفی برترین‌های فوتبال آسیا در مالزی در خصوص دعوت از وی برای حضور در این مراسم گفت: تمام اعضای کنفدراسین فوتبال آسیا برای این مراسم دعوت شده‌ بودند و من هم به عنوان سفیر فوتبال پایه در مراسم حضور داشتم.

وی در خصوص افزایش احتمال حضور وی در کرسی‌های ای‌اف‌سی گفت: همانطور که پیشتر نیز گفتم ما به کسب کرسی‌های مختلف در ای‌اف‌سی و فیفا نیاز داریم و من خیلی خوشحال می‌شوم که بتوانم به عنوان نماینده ایران در این کرسی‌ها حضور داشته باشم اما هنوز هیچ صحبت خاصی در این زمینه نشده و دعوت من تنها به دلیل این بوده که سفیر فوتبال پایه آسیا هستم.

مدیر فنی تیم جوانان درباره اردوی ایتالیا اظهار کرد: به نظر من اردوی خوبی بود اما تیم ما کمی ناقص بود و تعدادی از نفراتمان را نداشتیم. ما با 16-17 نفر از بازیکنانمان در این اردو حضور داشتیم و از نظر بدنی هم تیم در شرایط خوبی نبودیم چون تیم مدتی تعطیل بود. ولی درمجموع دو بازی خوب انجام دادیم و شکست سنگینی هم که تیم خورد نشان داد که باید کار زیادی انجام دهیم و تیم باید خیلی سخت کار کند.

وی افزود: طی 10 ماهی که پیش‌رو داریم باید یک برنامه خوب داشته باشیم و امیدوارم که در این مدت بازی‌های دوستانه بیشتری داشته باشیم تا تیم قبل از مسابقات محک جدی بخورد.

مهدوی کیا در خصوص امیدواری به تیم جوانان گفت: تیم چند سالی است که به جام جهانی نرفته و هدف این است که صعود کنیم. کار خیلی سخت است زیرا تیم‌های قدرتمندی حضور دارند. تیم ما یک رده بالاتر از نوجوانان است و کمی پخته‌تر است اما کار سختتری در پیش داریم. امیدوار هستم که بتوانیم از تمام پتانسیل فوتبال کشور استفاده کنیم و این تیم بعد از سال‌ها به جام جهانی صعود کند.

مهدوی‌کیا در خصوص بازی دوستانه پنجشنبه اظهار کرد: بالاخره دیداری است که تمام پیشکسوتان پرسپولیس دور هم جمع شده‌اند. تیمی دارد می‌آید که بالاخره همه از قهرمانان دنیا بوده‌اند و در زمان بازی‌شان از فوتبالیست‌های شناخته شده جهان بودند. اتفاق خیلی خوبی است و اینکه تمام خانواده پرسپولیس را دور هم جمع کرده خیلی خوب است. امیدوارم بازی خوبی هم باشد و هواداران بیایند و لذدت ببرند.

وی افزود: این بازی بازی خداحافظی من نیست. این همه پیشکسوت بعد از سال‌ها جمع شده‌اند و خیلی از آنها هم بازی خداحافظی نداشته‌اند و می‌توانم بگویم که این بازی خداحافظی تمام آنهایی است که بازی خداحافظی نداشته‌اند و فقط امیدوارم بازی خیلی خوبی بشود.

کاپیتان پیشین تیم ملی ایران در خصوص حضور نداشتن بازیکنانی همچون علی دایی، علی کریمی و هاشمیان گفت: بالاخره آقای دایی و کریمی درگیر بازی تراکتور – پرسپولیس هستند و طبیعی است که نباشند. بالاخره افرای هم هستند که چه به عنوان مربی و چه به عنوان بازیکن درگیر فوتبال حرفه‌ای هستند و طبیعی است که نتوانند حضور داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)