خبرگزاری پرسپولیس :  ملوان و استقلال امتیازهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال را تقسیم کردند.

دو دیدار پایانی هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه) در دو شهر انزلی و کرمان برگزار شد که نتیجه هر دو بازی در پایان 90 دقیقه تساوی بدون گل بود. در این بازی‌ها استقلال در انزلی برابر ملوان متوقف شد و فولاد در کرمان نتوانست از پس مس برآید.

 این بازی بسیار سرد و ساکن بود و توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت. استقلال به دلیل بازی حساس با پرسپولیس در روز جمعه بسیار محتاط ‌بازی کرد تا با یک مساوی و عنوان صدرنشینی به  دربی 76 برسد.

یدالله‌ جهانبازی داور مسابقه به فرزاد حاتمی،،  سیاوش اکبرپور و ساموئل از استقلال و سعید عزت‌اللهی و سیدجلال رافخایی از ملوان کارت زرد نشان داد و بازیکنی از آبی پوشان به دلیل سه اخطاره شدن دربی 76 را از دست نداد.

با این تساوی استقلال 42 امتیازی شد و ملوان هم با 32 امتیاز همچنان در رده هفتم باقی‌ماند.

 دیگر دیدار امروز (شنبه) هم دو تیم مس و فولاد در کرمان به مصاف هم رفتند که این بازی هم در پایان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

 *ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، حسن اشجاری، امیرحسین صادقی، جواد نکونام، ساموئل( از دقیقه  82 میثم بائو)، پژمان منتظری، ویسنته آرزه، آرش برهانی( از دقیقه 57 سیاوش اکبرپور)، ایمان موسوی و فرزاد حاتمی( از دقیقه 33 مجتبی جباری)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

*ترکیب ملوان: پاشینکو، عزیزمعبودی، جواد شیرزاد( از دقیقه 73 سهیل رحمانی)، هادی تامینی، احمد آهی، سعید عزت‌الهی( از دقیقه 67 حسین بادامکی)، پژمان نوری، سعید یوسف‌زاده، پویا نزهتی، جلال رافخایی و مهرداد اولادی.

سرمربی: محمد احمدزاده

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)