خبرگزاری پرسپولیس : در بین دو نیمه هنگامی که امیرآبادی قصد خروج از زمین را داشت، گل‌محمدی به او شوخی کرد و کت خود را در آورد تا تن امیرآبادی کند.

* برخی هواداران پرسپولیس مظفری‌زاده داور مسابقه را استقلالی خواندند.

* هواداران نسبت به صحنه‌ای که بازیکنان فولاد توپ را به بیرون نزدند به علت اینکه مهرداد پولادی روی زمین افتاده بود معترض بودند.

* نیلسون دروازه‌بان پرسپولیس به بختیار رحمانی معترض بود که خودش را بی‌مورد روی زمین می‌اندازد. پس از اعتراضات نیلسون 10 هزار تماشاگر پرسپولیسی یک صدا وی را تشویق کردند.

 

در آن طرف زمین زمانی که محمد نوری در محوطه فولاد نقش بر زمین شد، کمک‌داور به نشانه پنالتی پرچم خود را بالا برد اما سعید مظفری‌زاده دستور به ادامه بازی داد. اما وقتی متوجه پرچم کمک خود شد، به سمت او رفت تا به صحبت او گوش کند. در زمانی که مظفری‌زاده قصد داشت با کمک خود مشورت کند هواداران پرسپولیس به شدت به پنالتی اعتقاد داشتند و زمانی که مظفری‌زاده نظر کمک خود را رد کرد، با اعتراض شدید هواداران پرسپولیس مواجه شد که او را داور استقلالی خواندند.

* یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در کنار زمین چندین بار بالا و پائین پرید و اعتراض عجیبی داشت.

* هواداران فولاد علی دایی را تشویق کردند و علیه پرسپولیس شعار دادند.

* اسماعیل شریفات بازیکن سابق استقلال و کنونی فولاد در جریان بازی به دور از چشم داور با سیدجلال حسینی درگیر شد که این امر موجب شد که فرکی تذکر جدی به او بدهد. زمانی که توپ در حال بیرون رفتن از زمین بود شریفات حسینی را هل داد و همین امر باعث اعتراض جدی حسینی شد و مدافع پرسپولیس دست دور گردن شریفات انداخت و به او اعتراض کرد.

 

هواداران تیم سرخ‌پوش همچنین با سر دادن شعاری معتقد بودند که صدرنشینی استقلال با کمک داوری و تبانی بوده است.

 

هواداران پرسپولیس از آغاز نیمه دوم با تشویق مهدی مهدوی‌کیا و کریم انصاری فرد خواهان ورود این دو بازیکن به زمین بودند، با این حال پس از ورود انصاری فرد به زمین خبری از مهدوی کیا نشد.

این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)