پرسپولیس نیوز : محمد نوری کاپیتان پرسپولیس امیدوار است که در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

امیر حسین اعظمی: هر چند تیم او با صدرنشین لیگ برتر 3 امتیاز اختلاف دارد ولی نوری معتقد است که اگر پرسپولیس در دو بازی پایانی 6 امتیاز بگیرد قهرمان خواهد شد. نوری در مورد شرایط پرسپولیس، بازی های حساس این هفته و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد. او رفتن به جام‌جهانی همراه با تیم‌ملی‌ و همچنین قهرمانی با پرسپولیس را دو آرزوی مهم خود در سال 93 می‌داند.

 

به نظر می‌ رسد فردا منتظر برد استقلال مقابل فولاد هستید؟

بله، ما دوست دارم استقلال برنده شود و فولاد امتیاز از دست بدهد. از طرفی چشم به 3 امتیاز دیدار با راه آهن داریم. ما در دو بازی پایانی باید هر 6 امتیاز را به طور کامل بگیریم و این موضوع بسیار مهم است. امیدوارم بعد از چند سال قهرمان شویم و فکر می‌ کنم پرسپولیس شایستگی رسیدن به این عنوان را دارد.

 

به نظر تو چه تیمی شانس اول قهرمانی محسوب می‌ شود؟

احساس می‌ کنم اگر این دو بازی را ببریم قهرمان خواهیم شد در ضمن می‌ توانیم از بازی فولاد مقابل استقلال نهایت استفاده را ببریم. از طرفی فولاد باید در هفته آخر با گسترش فولاد تبریز بازی کند. به هر حال مهدی تارتار یک پرسپولیسی سابق است و تمام توان خود را برای نتیجه گرفتن تیمش می‌ گذارد. با این حال باید بگویم روی کاغذ، فولاد مدعی اول است ولی ما اگر دو بازی را ببریم قهرمان می‌ شویم.

 

فکر  نمی‌ کنی اگر استقلال فولاد را ببرد شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت؟

مطمئنا همین طور است. به هر حال با شناختی که از قلعه‌نویی دارم مطمئن هستم که او تیمش را برای برد به میدان خواهد برد و استقلال هم مثل دیگر مدعیان شانس خود را امتحان می‌ کند.

 

مهمترین آرزوی تو در سال 93 چیست؟

رفتن به جام‌جهانی با تیم‌ملی‌ و قهرمانی با پرسپولیس. امیدوارم به عنوان کاپیتان تیم جام قهرمانی را بالا ببرم.

 

فکر می‌ کنی با تیم‌ملی‌ به جام‌جهانی بروی؟

این بستگی به عملکردم در اردوهای آینده و تصمیم کادرفنی دارد. چند سال است که به طور دائم در تیم‌ملی‌ حضور دارم و امیدوارم با ایران به جام‌جهانی بروم.

 

این روزها بحث جدایی کارلوس کروش از تیم‌ملی‌ مطرح است. در این مورد چه صحبتی داری؟

صحبت کردن در مورد  این موضوع زود است ولی کروش  تاثیر بسیار مثبتی بر روی فوتبال ایران گذاشت و جایگاه از دست رفته تیم‌ملی‌ را در فوتبال آسیا به دست آورد. ما با او پیشرفت کردیم و امیدوارم مسئولان در نهایت شرایط را برای ماندن کروش  فراهم کنند و او در تیم‌ملی‌ بماند.

 

در مورد مشکلات مالی پرسپولیس چه صحبتی داری؟

قرار بود قبل از عید مشکلات حل شود ولی حل نشد. دوباره قول دادند که در این یکی، دو روز به بازیکنان پول بدهند ولی  نمی‌ دانم این بار قول مسئولان عملی خواهد شد یا خیر. با این حال قبلا هم گفتیم که ما در چند بازی پایانی فقط به قهرمانی پرسپولیس فکر می‌ کنیم.

 

برای فصل بعد هنوز تصمیم نگرفتی؟

تمام فکر من این است که از دو بازی آینده 6 امتیاز را بگیریم و قهرمان شویم. ما حتی به سهمیه آسیا هم راضی نیستیم و فقط قهرمانی می‌ خواهیم. هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم و الان فقط قهرمانی پرسپولیس مهم است. از هواداران هم می‌ خواهم که در بازی حساس با راه آهن تیمشان را حمایت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)