مرجع خبری پرسپولیس : خوردبین: ITC برزیلی ها صادر شده می توانند بازی کنند// مدتها بود پرسپولیس این طور بازی نکرده بود

سرپرست تیم پرسپولیس درخصوص آخرین وضعیت بازیکنان برزیلی این تیم گفت: مجوز بازی آنان صادر شده است و می توانند برای پرسپولیس بازی کنند.

محمود خوردبین روز دوشنبه خاطرنشان کرد: ITC بازیکنان برزیلی صادر شده است و آنان می توانند پرسپولیس را در مقابل استقلال اهواز همراهی کنند.
وی ادامه داد: بازیکنان برزیلی پرسپولیس در تمرینات تیمی بسیار عملکرد خوبی داشتند و به اعتقاد من آنان می توانند در طول فصل مهره های تاثیر گذاری برای پرسپولیس باشند.
وی افزود: پرسپولیس در این فصل کاملا بدون حاشیه عمل می کند و فقط برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنند زیرا ما می خواهیم عنوان قهرمانی را در لیگ نهم از آن خود کنیم.
خوردبین درخصوص بازی پرسپولیس با مس گفت:

 بازی بسیار خوبی را بازیکنان در مقابل مس انجام دادند به طوری که مدت ها بود پرسپولیس چنین بازی زیبایی از خود ارائه نکرده بود و اگر کسی بازیکنان دقت می کردند می توانستند پیروز میدان باشند.
سرپرست تیم پرسپولیس در رابطه بازی با استقلال اهواز عنوان کرد: تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین بازی را در برابر این تیم انجام داده و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
وی در پایان اضافه کرد: تمرینات آماده سازی همچنان ادامه دارد و پرسپولیس تا هفته چهارم رقابت های لیگ برتر به آمادگی و انسجام برای رویارویی با رقیبان خود خواهد رسید

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)