پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت:امیدوارم هیچ تبعیضی در بحث پیشکسوتان وجود نداشته باشد.

حمید درخشان در حاشیه مراسم پنجاهمین سالگرد باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:پرسپولیس هنوز مشکلات زیادی دارد.مشکلات پرسپولیس خیلی زیاد است.باید یک کار 10 ساله انجام داد.اگر قرار باشد مدیری برای یک یا دو سال باشد،وضع همین خواهد بود که الان هست.از نظر من هر مدیر در پرسپولیس باید حداقل 5 سال بماند.

وی ادامه داد:من سالهای قبل از انقلاب را دیدم که پرسپولیس امکانات خوبی داشت.متاسفانه بعدا شرایط خوبی نداشتیم ولی الان همین که یک مجموعه ورزشی به نام درفشی فر داریم کار مهمی است.هر چند به نظرم امکانات پرسپولیس باید از این هم بهتر شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه آیا از برخورد باشگاه با پیشکسوتان راضی است یا نه گفت:خوب است ولی باید بهتر از این هم شود.

درخشان افزود:امیدوارم هیچ تبعیضی در بحث پیشکسوتان وجود نداشته باشد.باید برای همه احترام قائل باشیم.به نظر من در چند سال اخیر در برخی اوقات کسوت ها رعایت نشده است.

 

همچنین فنونی زاده پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت:وقتی فوتبال را کنار گذاشتم کل قراردادم 125 هزار تومان بود.

مرتضی فنونی زاده در حاشیه مراسم پنجاهمین سالگرد باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:بازیهای پرسپولیس در دهه 60 خاطرات خوبی را برای هواداران به همراه داشت.امیدوارم پرسپولیس دوباره آن روزها را برای هوادارانش تداعی کند.

وی ادامه داد:کاری که باشگاه پرسپولیس در برگزاری مراسم انجام داد بی سابقه بود.امیدوارم این مراسم بیشتر شود.هیات مدیره باید از رویانیان حمایت کند تا او بتواند با قدرتب بیشتری کارش را ادامه بدهد.

فنونی زاده افزود:ما سال 72 که فوتبال و پرسپولیس را کنار گذاشتم،کل قراردادم 125 هزار تومان بود.ماهی 12500 می گرفتیم.مردم و هواداران بدانند غیرت و تعصب پرسپولیس را به اینجا رسانده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)