پنجشنبه 3 بهمن(11:45)

مرجع خبری پرسپولیس : توضيح درباره مطلب «حضور آقازاده ها در ورزش»

در پي چاپ مطلب «حضور آقازاده ها در ورزش» روابط عمومي سازمان تربيت بدني و مرتضي ضرابي مدير روابط عمومي و امور بين الملل باشگاه پرسپوليس جوابيه هايي  ارسال کرده اند که در زير آمده است.  در اين جوابيه ها سازمان تربيت بدني و آقاي ضرابي گلايه هايي نسبت به نگارنده مطلب داشته اند. واضح است اگر اين عزيزان گلايه يا شکايتي از نگارنده دارند، بايد آن را با سايت تابناک و جهان ورزش در ميان بگذارند. در آخر يک بار ديگر يادآوري مي شود مرجع خبری مطلب «حضور آقازاده ها در ورزش» را با ذکر منبع به چاپ رسانده است.

جوابيه سازمان تربيت بدني

1-
متاسفانه خبر منتشر شده درباره خانواده معاون محترم رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت بدني سراسر کذب و دروغ و برخاسته از نهاد افراد مغرض است که فارغ از اخلاق اسلامي و رسانه يي اقدام به انتشار اخباري اينچنين غيراخلاقي و درباره حريم خصوصي افراد مي کنند. قطعاً از برادر ارزشمندي چون جناب آقاي حضرتي انتظار مي رود بر نوشته هاي افراد در بخش ورزشي نظارت بيشتري نمايند.

2- مطالب مطرح شده درباره همسر جناب آقاي مهندس علي آبادي و عضويت ايشان در هيات رئيسه فدراسيون آمادگي جسماني کذب محض بوده و با وجود اينکه سازمان پيش از اين خبر مورد نظر را تکذيب کرده بود، معلوم نيست چرا به اين موضوع کذب اشاره مي شود.

3- آقاي ضرابي به هيچ عنوان نسبتي با آقاي مهندس علي آبادي نداشته و متاسفانه نگارنده به نام خانوادگي افراد هم دقت نکرده است تا متوجه اشتباه فاحش خود شود.

4- قطعاً نگارنده در محاکم قضايي مطالبي را که به فرزند آقاي مهندس علي آبادي پيرامون نقش وي در انتخاب سرمربي تيم ملي فوتبال نسبت داده است، ثابت خواهد نمود. اصولاً چنين اتهامات واهي نياز به اثبات دارد که بعيد است نگارنده چنين توانايي داشته باشد.

5- نهايتاً با توجه به مطالب کذبي که درباره آنها توضيح داده شد، معلوم نگرديد که خانواده مهندس علي آبادي چه نقشي در ورزش دارند؟ آيا اتهام زدن براي تخريب چهره افراد خلاف قوانين اسلام نيست؟ آقاي حضرتي، اگر به تخريبي و دروغ بودن مطلب منتشر شده واقف شديد، لطفاً برخورد کنيد تا افراد به خود اجازه هرگونه حرمت شکني نسبت به خادمان ملت ايران را ندهند.

جوابيه مرتضي ضرابي

ضمن عرض سلام و خسته نباشيد، با توجه به درج مطلبي با عنوان حضور آقازاده ها در ورزش و نيز در متني با مضمون اينکه آخرين انتخاب نزديکان علي آبادي در ورزش حضور ضرابي برادر همسر محمد علي آبادي در سمت مدير روابط عمومي پيروزي است، اينجانب مرتضي ضرابي اظهار مي دارم که هيچ گونه نسبتي با جناب آقاي مهندس علي آبادي رياست محترم سازمان تربيت بدني و خانواده محترم ايشان ندارم و اين مطلب خلاف اخلاق رسانه يي و خبرنگاري مي باشد و جاي بسي تعجب است که روزنامه يي با اين تيراژ مطلبي را که به کل دروغ مي باشد و هيچ منبعي ندارد درج مي کند. به نظر مي رسد که اين مطلب اصلاً جنبه خبري نداشته و فقط در جهت تخريب سازمان تربيت بدني و شخص مهندس علي آبادي و دولت محترم نهم مي باشد. لذا با توجه به نزديکي انتخابات اخير اين گونه تخريب شخصيت ها کاملاً با اهداف خاص صورت مي گيرد و مطبوعات بايد توجه داشته باشند که رسالت اصلي خود را از دست ندهند.به استحضار مي رساند که بنده شخصاً  شکايت کرده و تقاضا دارم اين مطلب را  به چاپ برسانيد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)