جمعه 25 بهمن(16:33) 

مرجع خبری پرسپولیس : مجتبي شريفي:  «زارع» را به كميته انضباطي احضار مي‌كنيم  / خسارت وارده به صندلي‌ها از استقلال تهران اخذ مي‌شود

رييس كميته‌ي انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: خسارت‌هايي كه تماشاگران استقلال به ورزشگاه وارد كرده‌اند، برآورد مالي شده و از استقلال دريافت مي‌شود.

مجتبي شريفي پس از پايان داربي66 اظهاركرد: خسارت‌هايي كه از سوي تماشاگران استقلال به صندلي‌هاي ورزشگاه آزادي وارد شد، همين امروز برآورد مالي مي‌شود و معادل آن جريمه‌ي نقدي از باشگاه استقلال دريافت خواهد شد كه اين برآورد مالي تا صبح فردا انجام مي‌شود.

وي افزود: خوشبختانه بايد از شرايط كلي حاكم بر بازي ابراز رضايت كنم به خصوص آنكه پس از سال‌ها اين مسابقه با قضاوت داور ايراني برگزار شد و گروه داوري به خوبي بازي را اداره كرد. در كل تصور مي‌كنم كه داربي 66 به بهترين نحو برگزار شد و حتي از نظر اعتراض به داوري و تحريك تماشاگران از سوي بازيكنان صحنه‌هاي بسيار كمتري را نسبت به داربي‌هاي قبلي شاهد بوديم.

شريفي هم‌چنين درباره‌ي حركت مازيار زارع پس از گلزني گفت: حركت اين بازيكن و درآوردن پيراهنش به منظور تحريك تماشاگران بود كه اين بازيكن را به كميته‌ي انضباطي احضار مي‌كنيم تا اين موضوع بررسي شود.

هم‌چنين وي درباره‌ي حركت نيكبخت واحدي كه در مقابل توهين‌هاي تماشاگران استقلال دست مي‌زد، نيز گفت: بايد فيلم بازي را ببينيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)