مرجع خبری پرسپولیس : «به گل» فقط براي يك يا دو بازي؟  «هلدينگ» بهانه منتفي شدن اسپانسر 6 ميلياردي

 انصاري فرد بعد از جلسه‌اي كه با سعيدلو داشت ديگر مثل گذشته حرفي از اسپانسر نزد. اگر هم احيانا حرفي از حامي مالي باشگاه مي‌شد، فقط به گفتن اين جمله اكتفا مي‌كرد كه: «مشكلي براي اسپانسر نداريم.» و اظهارنظرهاي جزيي‌تر را به بعد از جلسه معارفه علي سعيدلو موكول مي‌كرد تا اينكه بالاخره پس از برگزاري جلسه معارفه رييس سازمان ورزش در مصاحبه‌اي درباره اسپانسر باشگاه گفت: «قرارداد اسپانسر باشگاه امضا و نهايي شده و در مراحل اداري است. با رفع مشكل اداري مي‌توانيم نفس راحتي بكشيم و مشكلات مالي ما برطرف خواهد شد.» اما وقتي از جزييات ماجرا جويا مي‌شويم تازه مي‌فهميم اين اسپانسر كه مديرعامل از آمدنش مي‌گويد، با آن اسپانسر 6 ميلياردي كه ماه‌ها وعده‌اش را داده بود، فرق دارد! و اين‌طور كه به نظر مي‌رسد تمام پيش‌بيني‌ها مبني بر منتفي شدن اسپانسر 6 ميلياردي و مخالفت سعيدلو با آن درست از آب درآمده است!

به همين دليل است كه انصاري‌فرد قبل از اينكه خبري از موافقت سعيدلو باشد، از امضاي قرارداد با اسپانسر حرف مي‌زند. عباس انصاري‌فرد هم وقتي اين موضوع را تاييد مي‌كند كه در توضيح آخرين وضعيت اسپانسر مي‌گويد: «آن موضوعي كه درباره آن با آقاي سعيدلو در حال مذاكره هستيم، بحث شركت هلدينگ است وگرنه اسپانسر روي پيراهن بحثي است كه مال باشگاه بوده و ما مي‌توانيم درباره آن تصميم بگيريم. اين اسپانسر شركت «به گل» است كه قراردادي با مبلغ 5/1 تا 2 ميليارد تومان با آن امضا كرده‌ايم.»

انصاري‌فرد اما درباره شركت محجوب و حمايت مالي او از باشگاه كه مدت‌ها بر سر زبان‌ها بود، فقط به گفتن اين نكته اكتفا مي‌كند كه:

«بحث و مذاكره محجوب با باشگاه درباره برند باشگاه پرسپوليس است!» با اين حساب مشخص مي‌شود همان‌طور كه پيش‌بيني شده بود سعيدلو هم مانند علي‌آبادي با حضور محجوب و حمايت مالي او موافقت نكرده چرا كه محجوب براي حمايت مالي از باشگاه، اسپانسر روي پيراهن پرسپوليس را مي‌خواست و باشگاه در صورت عقد قرارداد با او، اختيار اسپانسر روي پيراهن بازيكنان را به او مي‌داد كه حالا امضاي قرارداد پرسپوليس با شركت «به گل» حضور محجوب را نقض مي‌كند. علاوه بر اين انصاري‌فرد پيش از اين گفته بود كه حتي اگر حضور محجوب هم منتفي شود، ما شركت هلدينگ را راه مي‌اندازيم كه سودي به مراتب بيشتر از اسپانسر 6 ميلياردي خواهد داشت و مذاكره مديرعامل باشگاه با سعيدلو درباره هلدينگ، باز هم منتفي شدن اسپانسر 6 ميلياردي را تاييد مي‌كند. مديرعامل باشگاه پرسپوليس اما هنوز نمي‌خواهد مخالفت سعيدلو با اسپانسر مورد نظر خود را قبول كند و به همين دليل با طفره رفتن‌هاي مكرر مي‌خواهد پرونده اسپانسر 6 ميلياردي را باز نگه دارد و به نوعي تاييد نهايي آن را در گرو موافقت سعيدلو بداند. هرچند سعيدلو همچنان بر خصوصي‌سازي باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال تاكيد مي‌كند و معتقد است كه اين دو باشگاه بايد به دست مردم سپرده شوند نه به دست آقاي محجوب و امثال او!
ماجراي اسپانسر اما وقتي جالب‌تر مي شود كه مي‌فهميم باشگاه حتي با «به گل» هم قراردادي امضا نكرده بلكه صحبت حضور اين شركت فقط براي يك بازي است. مجيد فرخزادي در اين رابطه مي‌گويد: «پرسپوليس با شركت «به گل» قراردادي امضا نكرده است. فعلا براي يك يا دو بازي «به گل» اسپانسر روي پيراهن بازيكنان است اما در نهايت هر كس پول بيشتري بدهد، اسپانسر باشگاه خواهد شد. در حال حاضر هم پيشنهادهاي زيادي وجود دارد اما ما نبايد تبليغ مجاني براي شخصي داشته باشيم.»
فرخزادي باز هم مثل دفعات قبل تاكيد مي‌كند: «برنامه‌هاي مالي سعيدلو براي باشگاه بسيار فراتر از بحث‌هاي اسپانسر است. در همين 10 روز آينده خبرهاي خوبي به گوش هواداران مي‌رسد.»
به هرحال همه اين اتفاق‌ها مي‌افتد تا همچنان موضوع اسپانسر براي باشگاه همان مساله حل نشده سابق باقي بماند و كشمكش‌ها همچنان ادامه داشته باشد…

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)