سرود پرسپوليس در بازي با استيل‌آذين كامل مي‌شود

مرجع خبری پرسپولیس : داريوش خواجه نوري با اشاره به اين كه محسن خليلي و شيث رضايي در سرود «پرسپوليس» در حد يك خواننده حرفه‌اي خوانده‌اند، گفت: اين سرود با ضبط صداي آخرين گروه بازيكنان كامل شد و در بازي اين تيم با استيل آذين، نسخه نهايي آن ضبط خواهد شد.

داريوش خواجه نوري آهنگساز سرود پرسپوليس گفت: به دنبال ساخت اين سرود و ضبط بخش‌هايي از آن با صداي بازيكنان قديمي تيم پرسپوليس از جمله حسين كلاني، همايون بهزادي‌، حميد درخشان، مجتبي محرمي، مرتضي كرماني‌مقدم، فرشاد پيوس، ادموند بزيك، محمد پنجعلي، محسن عاشوري،‌ محمد خاكپور و بهروز سلطاني، هم اكنون با اجرا و ضبط صداي ديگر بازيكنان ضبط اين سرود به مرحله نهايي رسيده است.

وي ادامه داد: در اين بخش گروه آخر از بازيكنان از جمله رهبري فر، محسن خليلي، شيث رضايي، محمود خردبين، ابراهيم آشتياني،‌افشين پيرواني، مرتضي فنوني زاده و جعفر كاشاني به اجرا در استوديو پرداختند كه در اين بين خردبين ابتدا و آشتياني انتهاي كار را دكلمه كرده است.


اين نوازنده گيتار بيان داشت: در اين بخش محسن خليلي و شيث رضايي بسيار زيبا و فوق العاده و در حد يك خواننده حرفه‌اي خوانده‌اند. بر اين اساس مي‌توان گفت در اجراي سرود شيث، خليلي و بزيك بهترين خوانندگان اثر بوده‌اند.
اين آهنگساز با بيان اين كه 29 اسطوره پرسپوليس در اين اثر شركت داشته‌اند، گفت: ما قصد داريم اين كار را در استاديوم و در بازي پرسپوليس و استيل آذين با حضور طرفداران تيم پخش و با صداي تمامي طرفداران كه بيش از 100 هزار نفر خواهد بود قبل از بازي ضبط كنيم كه اين، خود آخرين مرحله اين سرود خواهد بود.
خواجه نوري در خاتمه خاطر نشان كرد: به عقيده من با خواندن جمعيت حاضر در استاديوم، «پرسپوليس» بهترين و بي‌نظيرترين سرود فوتبالي خواهد شد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)