مرجع خبری پرسپولیس : اسطوره باشگاه پرسپولیس در خصوص حواشی ایجاد شده مابین او و این باشگاه گفت: همه مردم عابدزاده را می شناسند، جوانی ام را به پای پرسپولیس گذاشتم و از کار کردن در این باشگاه در هر پستی استقبال می کنم.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، احمدرضا عابدزاده که در روزهای پایانی سال 88 مشغول اسباب کشی است به خبرنگار ما می گوید: «موعد اجاره منزل تمام شده بود ضمن اینکه خانه قبلی کمی برای ما بزرگ بود چون فرزندانم ایران نیستند، به همین خاطر یک خانه 120 متری گرفتیم و مشغول اسباب کشی هستیم.».

 

وی در خصوص حکم کمیته انضباطی و درخواست دایی برای نت برداری وی از تمرینات گفت: «به آقای شریفی گفتم قرار نبود من در مورد باشگاه صحبتی کنم و آن ها هم از من چیزی به رسانه ها نگویند ولی حالا که کاشانی به قول خود وفا نکرد من هم حرف دارم و از شما می خواهم آن ها را منتقل کنید. علی دایی گفته من باید در تمرینات پرسپولیس حاضر شوم و نت برداری کنم تا نت هایم را در اختیار کادر فنی قراردادم. از آقایان سوال می کنم که مگر خود آقای دایی با فدراسیون قرارداد سه ساله نداشت؟

 

بعد از یک سال اخراج شد و حالا درخواست گرفتن قرارداد دو سالی را دارد که کاری انجام نداده در حالی که من حق و حقوق سال گذشته ام را هم نگرفته ام»

 

وی افزود: «اگر پول فدراسیون بیت المال است و علی دایی از پول بیت المال حق و حقوقش را می خواهد، پول باشگاه پرسپولیس بیت المال نیست؟ گفتند من باید نت برداری کنم تا مطالباتم را پرداخت کنند؛ در این صورت دایی هم باید بروم از تمرینات قطبی نت برداری کند!»

عابدزاده در خصوص حبیب کاشانی هم گفت: «می خواهند با این کارها من را تخریب کنند در حالی که همه مردم عابدزاده را می شناسند. جوانی ام را برای پرسپولیس گذاشته ام و افتخار می کنم که به هر عنوان به این تیم و هوادارنش خدمت کنم. چند وقت پیش در تلویزیون دیدم که در دیدار احمدی نژاد با فرهنگیان تهران کاشانی هم حضور داشت.، یعنی او هنوز در آموزش و پرورش مشغول به کار است. در شورای شهر هم که حضور دارد. ماشالله به این توانایی ولی مگر یک مدیر در چند پست می تواند مدیریت کند؟»

وی در پایان خاطر نشان کرد: «آن ها می خواهند با این کار من را تخریب کنند ولی من هم خدایی دارم. مطمئن باشید من در پرسپولیس ماندنی هستم و سرپرست موقت رفتنی!»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)