مرجع خبری پرسپولیس : براي «پرسپوليس» شدن اين پرسپوليس، مديرعامل به هر كاري كه بايد دست زده و ترفند آخرش هم چيزي نبود جز هم‌صحبتي با بازيكنان.

 

همان‌ها كه نمايش‌هاي دور از انتظارشان انتقادها را برانگيخته و مديرعامل به دنبال راهي است براي روحيه دادن به آنها. به همين خاطر هم بود كه آنها را به نشستي دوستانه فراخواند تا ناگفته‌هاي‌شان را بشنود و براي مدتي هرچند كوتاه، هم‌صحبت آنها باشد.

 

ميزبان اين نشست دوستانه هتل آزادي بود و سالني با يك ميز بزرگ در ميان.

محمد رويانيان بالاي سالن نشست و سعيد شيريني در كنارش. سرخپوشان هم كه تمرين يكشنبه شب را تازه تمام كرده بودند خيلي زود خود را رساندند به هتل آزادي.

 

آغازگر نشست، احوالپرسي‌هاي معمول هميشه بود. رويانيان با تك‌تك بازيكنان به احوالپرسي و خوش و بش مشغول شد و با هر يك گفت‌وگويي كوتاه و دوستانه داشت. بعد هم بالاي سالن نشست و ميكروفن را به دست گرفت تا آنچه را كه بايد به گوش پرسپوليسي‌ها برساند: «حتما الان ديگر متوجه شده‌ايد كه انتظارها از شما چقدر زياد است. هواداران حق دارند هر انتظاري از شما و تيم داشته باشند چون اين تيم، پرسپوليس است و نامش با قهرماني عجين شده. پس حالا كه اين پيراهن مقدس را پوشيده‌ايد، بايد قهرمان شويد و مثل قهرمان‌ها رفتار كنيد. همه شما بازيكنان بزرگي هستيد و همين خودش دليلي شده براي بالا رفتن انتظارها از پرسپوليس. پس مراقب باشيد كه انتقادها نااميدتان نكند و با همان روحيه و انگيزه‌اي كه فصل را شروع كرديد بازي‌ها را ادامه دهيد تا ان‌شاءا… تيم زودتر بيفتد روي دور برد و جاده قهرماني. هرگز خودتان را دست‌كم نگيريد و براي موفقيت خودتان و پرسپوليس تلاش كنيد. مطمئن باشيد من هم تا آخر فصل از همه‌تان حمايت خواهم كرد.»

اينها را البته مديرعامل بعد از صحبت‌هايي به زبان آورد كه آنها را درگوشي با بازيكنان در ميان گذاشته بود و ملي‌پوشان به خاطر غيبتشان، از آنها بي‌نصيب ماندند. هرچند كه رويانيان مي‌گويد: «حرف‌هايم خطاب به همه بازيكنان تيم بود؛ حتي ملي‌پوشان پرسپوليس كه فعلا در اردوي تيم ملي هستند. به همين خاطر وقتي برگردند با آنها هم جلسه مي‌گذارم و صحبت مي‌كنم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)