مرجع خبری پرسپولیس : شيث رضايى مى تواند يكى از جذبهاى خوب پرسپوليس در فصل جديد قلمداد شود. او بازيكن باتجربه اى است و سابقه بازى در تيم بزرگى همچون پرسپوليس را دارد. با او همكلام شديم تا نظرش را در مورد آخرين وضعيت پرسپوليس جويا شويم. مدافع فصل قبل صباى قم اين چنين به سؤالات ما پاسخ داده است:

شرايط اردوى تركيه به كارتان آمد؟
به نظرم اردوى بسيار خوبى بود. همين قدر كه توانستيم از تهران خارج شويم و از حاشيه ها دور بمانيم خودش نعمت بزرگى بود. خوشبختانه توانستيم در ارتفاع تمرين كنيم. شنيديم ارتفاع محلى كه حضور داشتيم با ارتفاع كرمان برابر است. فكر مى كنيم تأثير اين تمرينات را در بازى اول ليگ خواهيم ديد.

وضعيت تيم را چطور مى بينى؟
به هر حال پرسپوليس امسال خيلى جوان شده است. جوانى يك تيم هم معايبى دارد هم محاسنى. ما در تلاش هستيم تا اين معايب را كاهش دهيم و از مزاياى آن به نفع خودمان بهره ببريم.

قبول داريد خيلى دير استارت زديد؟
بله، البته كارى است كه شده. در تركيه تا حدودى توانستيم زمان از دست رفته را جبران كنيم. از نظر بدنسازى تمرينات خوبى داشتيم. بايد بگويم حسين عبدى يك مربى با شخصيت است كه در اين راه كمك بسيارى به ما كرد اما بايد بگويم مهم اين بود كه بالاخره توانستيم استارت بزنيم.

در روزهايى كه در تهران نبودى همه مى گفتند تو يكى از محرومان ليگ هستى.

                            

اجازه بدهيد در اين مورد هيچ حرفى نزنم. همان روزهايى كه در تهران بودم و اين شايعه را شنيدم به همه گفتم كه من محروم نيستم اما ظاهراً كسى دوست نداشت حرفم را باور كند. حالا ديديد كه حرفم در اين مورد درست بود؟!

از مربى جديد پرسپوليس چه شناختى دارى؟
اصلاً او را نمى شناسم. البته يك سرى اطلاعات از ميثم بائو گرفتم و تا حدودى با شيوه عمل اين مربى آشنا شده ام. من فكر مى كنم پرسپوليس به دنبال گزينه برتر بود و همه از مديرعامل تا ديگر مسئولان باشگاه تلاش كردند تا انتخابى مناسب داشته باشند. من اميدوارم كه اين مربى پرسپوليس را به جايگاه اصلى اش هدايت كند.

فكر مى كنى پرسپوليس در نقل و انتقالات موفق عمل كرد؟
خودتان مى دانيد كه همه بازيكنان دوست دارند يك جورى در پرسپوليس بازى كنند و همه از انگيزه بالايى برخوردارند.

پرسپوليس سعى كرد بهترينهاى آنها را انتخاب كند.
البته حضور چند بازيكن جوان كه در چه تيمى توپ مى زنند و پيراهن چه تيمى را بر تن كرده اند قطعاً مى تواند شادى هواداران را باعث شود.

يعنى اين تيم مى تواند در ليگ موفق شود؟
پرسپوليس هميشه پرسپوليس است وهميشه مدعى قهرمانى. هواداران تيم بايد بدانند كه اين تيم جوان شده نياز به اعتماد و صبورى دارد. هدف همه ما اينست كه پرسپوليس را به قهرمانى برسانيم. اين هواداران هم بايد بيايند و ما را در اين راه كمك كنند. ما روى كمك آنها حساب ويژه اى باز كرده ايم.


بازى اول خارج از خانه است و در بازى دوم هواداران تيم را به همراه نداريد. فكر نمى كنى كار را خيلى سخت بايد شروع كنيد؟
كار هميشه سخت است. حالت بهتر و بدتر ندارد. ما بايد در ابتداى راه امتيازات را جمع كنيم تا در پايان حسرت امتيازات از دست رفته را نخوريم. مس و استقلال اهواز تيم هاى قوى هستند اما ما هم چاره اى نداريم. نبايد اشتباهات گذشته را تكرار كنيم. من اميدوارم با شروع ليگ پرسپوليس همان تيم محبوب وبى رقيب هوادارانش باشد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)