قهرمانی برایم مهم تر از دربی است/امیدوارم با بازگشت خلیلی مشکل گلزنی حل شود
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي من قهرماني در پايان فصل مهمتر از بازي با استقلال است.

زلاتكو كرانچار تصريح كرد: در مورد حضورم در برنامه 90 نمي‌توانم اظهار نظر كنم اما دوست داشتم بيشتر درباره مسائل فني با مردم حرف بزنم و عقيده‌هايم را بگويم اما متأسفانه نشد و فقط ديدم كه بيشتر صحبت‌ها‌ و سئوالات حاشيه‌اي مي‌شود.
وي افزود: من عادت دارم در برنامه‌هاي زنده حضور داشته باشم مخصوصا در مواقعي كه سرمربي تيم ملي كرواسي بودم. اگر در يك تيم نتيجه نگيري مطمئنا تو را اذيت خواهند كرد در غير اين صورت با تو مدارا مي‌كنند اما خوشبختانه پرسپوليس تاكنون نتايج بدي نگرفته است.

كرانچار در خصوص بازي مقابل پيكان تاكيد كرد: بازيكنان را بهتر از گذشته زير نظر دارم و فشار را در تمرينات كمي بيشتر كرده‌ام تا توان بازيكنان را در هفته هشتم بهتر ببينم. برابر پيكان حتما بايد نتيجه بگيريم تا فاصله‌مان با صدر جدول كم شد.
 البته فقط به فكر بازي با پيكان نيستم چون نتايج دو بازي آينده و ديدار با استقلال براي من مهم است. مي‌دانم با قدرت تاكتيكي، تمركز و اعتماد مي‌توانيم به خواسته خود برسيم.
كرانچار در جواب اين سئوال كه آيا بازيكنان پرسپوليس مشكل بدني دارند، گفت: در بازي مقابل راه‌آهن ديديد بازيكنان من 95 دقيقه دويدند اما تمام كننده نداشتيم به همين دليل شايد دوندگي بازيكنان من ديده نشد.
وي اضافه كرد: از دوندگي بازيکنانم راضي هستم اما تنها مشكلي كه براي من وجود دارد غيبت كريم باقري در بازي مقابل پيكان است كه اميدوارم زياد طول نكشد و او بتواند در دربي با انگيزه پرسپوليس را حمايت كند.
سرمربي پرسپوليس خطاب به هواداران اظهار داشت: شايد براي چندمين بار باشد اما باز هم از هواداران مي‌خواهم تشويق و حمايت كنند و صبور باشند. به نظر من پرسپوليس فقط مقابل شاهين بوشهر 2 امتياز را از دست داد و در بقيه بازي‌ها شرايطش بسيار خوب بود. البته نبايد فراموش كنيم كليه تيم‌ها حرفه‌اي هستند و شانس يار آنها است اما پرسپوليس فعلا بدشانس است.
كرانچار در جواب اين سئوال كه از دربي 10 مهر چه اطلاعاتي داريد و براي هواداران و برد چه برنامه‌اي داريد تاكيد كرد: در هر كشوري دربي وجود دارد. مي‌دانم احساسات هواداران ما در آسيا حرف اول را مي‌زند و اين موضوع را درك مي‌كنم اما چون پيروزي برابر استقلال همانند ساير ديدارها 3 امتياز دارد من بيشتر به قهرماني فكر مي‌كنم تا دربي. نتيجه اين بازي براي ما مهم است اما بازيكنان ما بايد با عقل خود مراقب مسائل حاشيه‌اي باشند.
وي ادامه داد: خيلي دوست دارم در انتهاي فصل براي مردم درباره موفقيت پرسپوليس حرف بزنم. مي‌توانم به خواسته خود برسم اما هواداران بدانند دربي قابل پيش‌بيني نيست.
كرانچار در مورد جايگزيني كريم باقري گفت: به دنبال يك نفر هستم كه جايگزين باقري كنم كه به احتمال فراوان بادامكي است. من بايد مراقب قدرت پيكان باشم تا دوباره غافلگير نشوم.
وي گفت: شرايط و رقابت حضور در تركيب پرسپوليس آنقدر سخت شده كه ميثم بائو نيمكت‌نشين تيم من است. او بازيكن تاثير‌گذاري است و شايد كانديداي حضور در زمين باشد. البته مي‌دانم شايد تا به امروز بائو در پست اصلي خود بازي نكرده و به همين دليل همه شايستگي‌هاي خود را نشان نداده اما با تمركز و گلزني مشكل بائو حل مي‌شود.
كرانچار در خصوص مصدومان پرسپوليس و محسن خليلي خاطرنشان كرد: متأسفانه دوباره از اتفاقي كه مي‌ترسيدم گريبانگير من شد. تياگو، باقري و صغيري مصدوم هستند كه براي من اين موضوع ناراحت‌كننده است اما خوشحال هستم كه محسن خليلي با رفع مصدوميت به تمرينات بازگشته و اگر او شرايط خوبي داشته باشد سعي مي‌كنم براي رفع مشكل گلزني از وي استفاده كنم. با اين حال او بايد در تمرينات خودش را به من نشان دهد.
منبع:فارس
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)