مرجع خبری پرسپولیس : پس از پايان بازي پرسپوليس – استقلال‌اهواز بود كه تعدادي از هواداران تيم ميزبان، احمدرضا عابدزاده يكي از اسطوره‌هاي فوتبال كشورمان را مورد ضرب و شتم قرار دادند. عابدزاده كه حتي پيش از شروع بازي نيز از سوي تعدادي از تماشاچيان تيم حريف ناسزا شنيد، پس از حمله چند تماشاگر‌نماي آبي‌پوش و درگيري با آنها لنگ لنگان خودش را به اتوبوس پرسپوليسي‌ها رساند.

*ماجراي درگيري تعدادي از تماشاگرنماها با شما باعث نگراني هواداران پرسپوليس شد…
خودم هم هنوز نمي‌توانم باور كنم كه چنين اتفاقي افتاده. حتي قبل از شروع بازي صداي فحاشي بعضي‌ها را عليه خودم شنيدم، وقتي هم وارد زمين شدم باز هم از اين آقايان ناسزا شنيدم و در پايان بود كه دوستان در مسير تيم پرسپوليس به جان من افتادند و…

*خبر درگيري اين افراد با شما روي سايت‌ها آمده. خودتان در اين مورد توضيح مي‌دهيد؟
چه توضيحي؟ آقايان فحش دادند و وقتي من برگشتم با لگد زدند در پاي من! حتي سپهر، نبي و بقيه بچه‌ها كه پشت‌سر من بودند، ديدند چه اتفاقي افتاد. البته من آدم دروغ‌گويي نيستم… وقتي آن تماشاگرنما با لگد به پاهاي من كوبيد، با هم درگير شديم، ولي بعد از آن بود كه به جان من افتادند و لباس‌هايم را پاره كردند.نمي‌دانم آقايان مسوول دنبال چه هستند. شايد منتظرند تا كسي كشته شود، سري بشكند و يا سينه‌اي پاره شود تا برخوردي انجام دهند.البته وقتي آدم دلخورتر و ناراحت‌تر مي‌شود كه مي‌بيند پليس‌هاي محترم و ماموران ورزشگاه در چند قدمي ايستاده‌اند و خم به ابرو نمي‌آورند! ايرادي ندارد… من همان عابدزاده‌اي هستم كه بارها و بارها دل مردم را شاد و با همين پاها براي ايران بازي كرده‌ام و پنالتي گرفته‌ام.

 هنوز پاهايم خوب نشده. هنوز درد روزهاي مصدوميت و اتاق عمل هر لحظه اذيتم مي‌كند. باورم نمي‌شد كه چند نفر با اين زحمت خودشان را به من برسانند تا فقط با لگد در زانوهاي هميشه مصدوم و هميشه پردرد من بكوبند… ايرادي ندارد… من به اين چيزها عادت كرده‌ام… گذشت آن زماني كه من مي‌توانستم براي تيم‌ملي بازي كنم!

*به‌رغم صحبت‌هايي كه مي‌كني، سرپرست تيم استقلال‌اهواز مصاحبه كرده و گفته كه شايد هواداران پرسپوليس عابدزاده را زده‌اند! البته رمضاني معتقد است كه شما بارها هواداران استقلال را تحريك كرده‌ايد و حتي ايشان هم به شما گفته‌اند كه اين كار را انجام ندهيد!
شايد شنيدن اين ناسزاها براي اين آقايان عادي شده كه چيزي به چشم‌شان نمي‌آيد. اتفاقا اين آقا هم در بين دو نيمه و هم در پايان بازي ديد كه چه اتفاقاتي افتاد. بين دو نيمه جدا از ناسزاهايي كه مي‌گفتند، به سوي من سنگ پرتاب كردند. آخر بازي هم كه مرا با لگد زدند و در يك‌قدمي ماموران لباس‌هايم را پاره كردند.خيالي نيست… شايد اينها فكر مي‌كنند كه خودشان اهل دعا و نماز هستند و ما كافريم و بايد سر و كله‌مان را با سنگ بزنند… اصلا اينها مسلمان هستند و ما اسراييلي! اين آقايان به جاي اينكه دنبال مصاحبه كردن باشند بروند و تيم‌شان را درست كنند. بروند ببينند چرا هر تيمي به اهواز مي‌رود اين بلاها سرش مي‌آيد. اصلا از كجا معلوم كه موضوع چيز ديگري نباشد!

*مثلا چي؟
بعضي‌ها مي‌گفتند كه بعضي از آقايان اين چيزها را برنامه‌ريزي مي‌كنند! بالاخره بازي كردن با پرسپوليس به اين راحتي‌ها هم نيست و شايد بعضي‌ها به دنبال اين باشند تا با استفاده از يكسري راه‌هاي ديگر امتياز بگيرند. بدون شك مسايل روحي و رواني براي هر تيمي مهم و باارزش است و هيچ بعيد نيست كه مثلا بعضي‌ها بخواهند با اين چيزها تيم مقابل را تضعيف كنند.خيلي‌ها دنبال اين هستند تا براي پرسپوليس چنين شرايطي به وجود آورند و با بردن تيم ما به حاشيه، برايمان مشكل درست كنند. من گمان مي‌كنم بعضي از اين چيزها مي‌تواند هماهنگ شده باشد و با نظر بعضي از آقايان اين اتفاق‌ها مي‌افتد.

*اينكه چرا اين اتفاق‌ها براي عابدزاده مي‌افتد نكته عجيب ماجراست چون شما اهل جنوب هستيد و حتي اين انتظار مي‌رود كه شما بيشتر از بقيه تشويق شويد.
گفتم كه… اينها برنامه‌ريزي شده است. جالب اينكه من اصلا نفهميدم آنهايي كه فحش مي‌دادند اهل كجا بودند. عرب بودند، اسراييلي بودند… نمي‌دانم! حرف من اين است كه بايد تكليف زودتر روشن شود. حرف من اين است كه چرا هر تيمي به اهواز مي‌رود اين مشكلات را دارد. يا درستش كنند يا دو سال در فوتبال اهواز را گل بگيرند تا درست شود! البته من در تمام اين صحبت‌ها بين تماشاگران واقعي فوتبال و تماشاگرنماها فرق مي‌گذارم و حساب اين دو گروه را يكي نمي‌كنم اما توقع نداشته باشيد كه دو ساعت بدترين ناسزاها را بشنوم و سكوت كنم.قبل از من هم بارها همين‌ها به علي كريمي و افشين پيرواني بدترين فحش‌ها را دادند ولي آب از آب تكان نخورد.

*باشگاه اعلام كرده كه قصد دارد از آنهايي كه با شما درگير شده‌اند شكايت كند.
بله… قرار است امروز همراه نماينده باشگاه به فدراسيون برويم و از اين افراد شكايت كنيم.من از همين جا از كفاشيان، عزيز‌محمدي و شريفي مي‌خواهم تا هرچه زودتر به اين موضوع رسيدگي كنند.

*از اهواز خبر رسيد كه پس از پايان بازي شما از حقيقي به شدت انتقاد كرده‌ايد و حتي با داد و فرياد با او برخورد كرده‌ايد.
دروغ است… كدام درگيري و دعوا! در جريان بازي آنقدر اين بچه را فحش دادند و آنقدر اذيتش كردند كه ديگر به من نمي‌رسيد. حقيقي در اين بازي به شدت از لحاظ روحي و رواني آسيب ديد چون بدترين فحش‌ها را عليه خودش و خانواده‌اش شنيد.

*از عملكرد او راضي هستيد؟
حقيقي گل بدي خورد… او مقصر است. اصلا گلر روي گلي كه مي‌خورد مقصر است. او روي ضربه ايستگاهي ميلاد ميداوودي كه از 35 متري زده شد، حتي يك‌قدم هم بر نداشت و فقط نگاه كرد تا ببيند توپ چطور توي گل مي‌رود. حقيقي سرعت عمل نداشت. او بايد به سمت توپ مي‌رفت ولي نمي‌دانم چرا در آن صحنه هيچ واكنشي نشان نداد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)