پرسپولیس نیوز : بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس پیروزی برابر پیکان را عاملی برای بالا رفتن روحیه بازیکنان این نتیم جهت پیروزی مقابل داماش و رسیدن به فینال جام حذفی عنوان کرد و گفت:

هدف نخست پرسپولیس در سال 92 قهرمانی در جام حذفی است.

بهروز منتقمی  در مورد پیروزی اخیر پرسپولیس مقابل پیکان ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازیکنان در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتند و توانستند با جبران گل خورده به پیروزی برسند. امیدواریم این برد مقدمه پیروزی ها و موفقیت های پرسپولیس در سال 92 باشد.

وی اضافه کرد: بازیکنانم با این پیروزی روحیه بیشتر گرفتند تا بتوانند در بازی آینده مقابل داماش با قدرت بیشتری به میدان رفته و با شکست دادن داماش در خانه اش به فینال جام حذفی صعود کنند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: نخستین هدف پرسپولیس در سال 92 کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی است تا این هدیه ارزشمند را به خانواده بزرگ پرسپولیس و هواداران بی شمارش تقدیم کنند. این قهرمانی می تواند بخشی از کسری های پرسپولیس در فصل و سال گذشته را جبران کند و شادی را به هواداران هدیه کند.

وی اضافه کرد: با کسب قهرمانی در جام حذفی پرسپولیس سال آینده در آسیا حضور خواهد داشت و مدیریت باشگاه هم در برنامه های خود حضور قدرتمند پرسپولیس در این مسابقات را گنجانده است به همین دلیل تیم برای سال آینده کاملاً تقویت خواهد شد و شرایط را فراهم می آورد که پرسپولیس بتواند در آن رقابت ها هم نتایج ارزشمندی را کسب کند.

منتقمی در مورد این که آیا پرسپولیس در لیگ می تواند به رتبه بالاتری برسد اظهار داشت: ما سه بازی دیگر پیش رو  داریم و ابتدا باید در این سه دیدار به پیروزی برسیم و منتظر باشیم ببینیم تیم های بالاتر چه نتایجی به دست می آورند قطعا مدیریت، کادر فنی و بازیکنان با این انگیزه و هدف به میدان می روند که لیگ امسال را با نتایج بسیار بهتری به پایان برسانند.

وی در خصوص آخرین وضعیت مذاکره با وینگادا تصریح کرد: در تعطیلات مدیریت بین الملل باشگاه برای مذکره با این مربی به پرتغال رفته ما از وینگادا وقت خواسته ایم و امیدواریم بتوانیم این مشکل را هرچه زودتر حل کنیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پایان در مورد  اینکه آیا تا کنون مانوئل ژوزه شکایتی به فیفا کرده است یا نه گفت: تا حالا که چیز خاصی اتفاق نیافتاده.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)