خبرگزاری پرسپولیس :  بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در بازی با نفت تهران روی نیمکت منصوب به استقلال نشستند.

تمام بازیکنان پرسپولیس پیش از بازی با نفت تهران به سمت ابراهیم‌زاده سرمربی نفت رفتند و با او روبوسی کردند.

نکته جالب این مسابقه این بود که پرسپولیسی‌ها که معلوم نیست آخرین بار چه زمان این اتفاق افتاده، نیمکت‌شان را عوض کرده و روی نیمکت استقلال نشستند.

 

پس از اعلام اسامی بازیکنان و پیش از آنکه هر دو تیم وارد زمین شوند، وحید هاشمیان به همراه کریم باقری و ادموند بزیک وارد ورزشگاه شد و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

 

باقری حلقه گلی را به دور گردن هاشمیان انداخت. تماشاگران به شدت هاشمیان را تشویق کردند، او به سمت تماشاگران رفت و از آن‌ها تشکر کرد.

 

در این بین یحیی گل‌محمدی هم از سمت نیمکت ذخیره‌ها به تنهایی وارد زمین چمن شد و به سمت نیمکت تیمش رفت. او که مانند بازی‌های گذشته شال قرمزی را به دور گردنش آویخته بود هم مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

هواداران پرسپولیس بنری را با خود به ورزشگاه آوردند که روی آن نوشته شده بود: "هلی‌کوپتر فراموشت نخواهیم کرد".(خطاب به هاشمیان)

 

پیش از این بازی همچنین یاد و خاطره شادروان سجاد عظیمی بازیکن تیم احسان ری هم گرامی داشته شد. کریم باقری به پدر این بازیکن مرحوم که در کنار زمین حاضر شده بود، تسلیت گفت و آن‌ها به همراه سایر پرسپولیسی‌ها عکس یادگاری گرفتند.

همچنین پیراهن قرمز رنگ بزرگی با شماره 6 به ورزشگاه آورده شده است.

تماشاگران پرسپولیس پس از گل محمد نوری و چند بار شرکت وی در کارهای دفاعی به شدت وی را تشویق کردند.

آنها همچنین علیه فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال شعار دادند و از استقلالی ها خواستند به احترام سردار خبردار بایستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)