خبرگزاری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از گل دوم به طرز عجیبی خوشحالی کرد.

علی کریمی پس از اینکه محمد نوری گل دوم سرخ‌پوشان را به ثمر رساند با فریادهای خود به او اعلام کرد که به سمت غلامرضا رضایی برود و از او تشکر کند که نوری این کار را کرد.

* یکی از جانبازانی که روی ویلچر نشسته بود پس از گل دوم پرسپولیس به شدت خوشحالی کرد به گونه‌ای که نزدیک بود از روی ویلچر روی زمین بیفتد.

* بنری بزرگ که نوشته شده بود "پرسپولیس فقط قهرمانی جام حذفی، همین و بس" در ورزشگاه وجود داشت.

* وینگو بگوویچ، مربی سرخ‌پوشان پس از گل دوم پرسپولیس به طرز عجیبی به بالا پرسید.

* کریم باقری برای دقایقی با هواداران صحبت کرد.

* یکی از کوتاه‌ترین هواداران پرسپولیس در ورزشگاه حاضر شده بود. او که 48 سال سن دارد با 46 سانتی‌متر قد به عنوان کوچکترین طرفدار سرخ‌پوشان در ورزشگاه حضور داشت.

* هواداران در جریان بازی یحیی گل‌محمدی را تشویق کردند.

* هادی نوروزی پس از اینکه گل چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند پیراهن خود را بالا زد که روی آن نوشته شده بود "یا علی بن موسی الرضا".

* شادی‌های یحیی گل‌محمدی پس از گل‌های پرسپولیس جالب توجه بود. وی برای بازیکنانش دست می‌زد و خنده‌هایی هم داشت.

* منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی تیم فوتبال نفت در صحنه‌هایی به خط دفاعی خود معترض بود.

 

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با وحود اینکه کریم انصاری فرد در بازی با نفت تهران چندین موقعیت خوب گلزنی را از دست داد او را تشویق کردند.

 

هواداران پرسپولیس پس از اینکه کریم انصاری فرد در اواخر بازی چندین موقعیت خوب گلزنی را از دست داد، با شعارهایشان او را دلداری دادند.

 

همچنین هواداران پرسپولیس که از پیروزی تیم‌شان بسیار شادمان بودند با شعارهای خود گل‌محمدی و علی کریمی را به شدت تشویق کردند و پس از آنکه غلامرضا رضایی از بازی خارج شد، با اشاره به گل سریع این بازیکن به فجر سپاسی با سر دادن شعار "غلام 10 ثانیه" او را مورد تشویق قرار دادند.

 

در شرایطی که پرسپولیس در اواخر بازی چندین موقعیت گلزنی بسیار خوب به دست آورده بود هواداران این تیم از بازیکنان‌شان می‌خواستند که نفت را 6 تایی کند.

 

کریم باقری، وحید هاشمیان، محمد پنجعلی، ادموند بزیک، وحید قلیچ و ابراهیم شکوری در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حاضر بودند و مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال از جایگاه CIP بازی را تماشا می‌کرد.

 

هواداران پرسپولیس یک پیراهن بزرگ از شماره 6 کریم باقری با خود به ورزشگاه آورده بودند و آن را در ضلع جنوبی ورزشگاه به اهتزار درآورده بودند.

این دیدار در پایان با پیروزی 4 بر یک پرسپولیس به پایان رسید و این تیم در مرحله یک‌چهارم باید به مصاف ذوب‌آهن برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)