دوشنبه 14 بهمن(21:23)

مرجع خبری پرسپولیس : توضیحات نگارنده پیرامون مطلب “سقوط با سرعت نور ” / انگیزه ام دو چندان شد !

در پی انتشار مقاله ای با عنوان “سقوط با سرعت نور” و اعتراضات برخی هواداران و همچنین توهین های عده ای “پرسپولیسی نما” لازم است نگارنده توضیحاتی در خصوص مطلب منشر شده ارائه کنم . مرجع خبری پرسپولیس طرفدار هیچ شخص یا گروه یا ارگانی نیست و سیاست ما از ابتدا بیان واقعیت ها و انتشار اخبار درست بوده است . متاسفانه ای عده ای که نام خود را “هوادار پرسپولیس ” گذاشته اند به جای هواداری از پرسپولیس دل باخته شخص و اشخاصی خاص شده و او را همچون “بت ” می پرستند . مرجع خبری پرسپولیس فارغ از هرگونه “ملاحظه کاری” و سفارش ها در مقالات و اخبار قصد بیان واقعیت ها را دارد چنان چه سردبیر محترم سایت جناب آقای “اسکویی” هم با تایید مطلب فوق مقاله منتشر شده را در راستای سیاست های سایت مرجع خبری پرسپولیس یعنی بیان واقعیت ها دانسته اند .
متاسفانه امروز شاهد بودم عده ای معلوم الحال با بیان الفاظی که در شان نام مرجع خبری و باشگاه پرسپولیس نیست شخصیت هواداری پرسپولیس را خدشه دار کرده و آنچه را شایسته خود و خانواده ایشان بوده به بنده و سایت مرجع خبری پرسپولیس نسبت داده اند . اینجانب پویا نوایی اعلام می کنم بنده به عنوان یک خبرنگار وظیفه خود می دانم کلیه واقعیت ها و مسائل پشت پرده را در خصوص باشگاه پرسپولیس و سایر ارگان های ورزشی کشور منتشر کرده تا ذهن هواداران عاشق روشن شود و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد . اتفاقاتی که امروز در سایت مرجع خبری پرسپولیس رخ داد نه تنها خدشه ای به انگیزه ها و اهداف من و سایت مرجع خبری پرسپولیس وارد نکرده بلکه باعث شد با توان و انگیزه ای دو چندان واقعیت ها را پیرامون آنچه در باشگاه پرسپولیس رخ می دهد بیان کنیم . یادآور می شوم واقعیت همیشه برای عده ای که چون کبک در زیر برف فرو رفته اند تلخ بوده و برایشان قابل تحمل نخواهد بود .
در پایان خاطر نشان می کنم که بنده و سایت مرجع خبری پرسپولیس هیچ خصومت شخصی و عداوتی با هیچ کدام از اعضای کادر فنی – مدیریت و بازیکنان باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نداشته و نداریم .همچنین از حمایت های جناب آقای اسکویی سردبیر محترم سایت مرجع خبری پرسپولیس  سپاسگذارم .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)