مرجع خبری پرسپولیس : “حسین عبدی” مربی این تیم یک روز مانده به دیدار تیمش مقابل استیل آذین به سؤالات  اینگونه پاسخ  داد:

* اوضاع و احوال تیمتان در آستانه دیدار با استیل آذین چطور است ؟
– پیروزیهای اخیر شرایط تیم ما را بسیار جذاب کرده و انگیزه بازیکنان برای ادامه مسابقات تا حد زیادی بالا رفته است البته منظور این نیست که در هفته‌های قبل انگیزه لازم در تیم ما وجود نداشت بلکه روند بد نتیجه‌گیری تیم باعث شده بود که روحیه بازیکنان پایین بیاید. خدا را شکر با آمادگی روحی و روانی که من در تیم می‌بینم آینده را روشن دیده و به پیروزی مقابل استیل آذین بسیار امیدوارم.

* با توجه به حضور “حمید استیلی” در رأس کادر فنی استیل آذین مطمئنا شناخت حریف از تیم شما زیاد است قبول دارید ؟
– شناخت از تیمهای حاضر در لیگ وظیفه همه ما مربیان است و فکر نمی‌کنم مربی‌ای در لیگ باشد که در این زمینه کمبودهایی داشته باشد. همین الان هم من شناخت خیلی خوب از استیل آذین دارم اما مهم این است که چه راهکاری برای پیروزی مقابل این تیم در ذهن داریم.

* اما شناخت استیلی از تیمتان مختص بازیکنان هم می‌شود ؟

– در حال حاضر شاید فقط 3، 4 بازیکن از نفرات اصلی ما شاگرد استیلی بوده‌اند ضمن اینکه ترکیب و تاکتیکی که ما استفاده می‌کنیم برای سرمربی حریف ناشناخته است.

* برای مهار “علی کریمی” راهکاری اندیشیده‌اید ؟
– در واقع علی کریمی بازیکن مهارنشدنی است اما اکثر بازیکنان ما مخصوصا نفرات خط دفاع به واسطه همبازی بودن با کریمی می‌دانند چطور باید مقابل او بازی کنند.

* از قرار معلوم مجبورید چند تغییر اجباری در ترکیب تیمتان داشته باشید ؟
– بله ما چند بازیکن مصدوم و سرماخورده داریم که مجبوریم با ترکیبی متفاوت با بازی قبل به میدان رویم البته اطمینان دارم که بازیکنان جانشین در آمادگی کامل به سر می‌برند و به خوبی خواسته‌های کادر فنی را برآورده خواهند ساخت.

* به نظر شما پرسپولیس توان شکست دادن استیل آذین را دارد ؟

– آنچه برای ما اهمیت دارد انجام یک بازی تماشاگرپسند در عین حال همراه با نتیجه خوب است. به نظر من پیروزی در این دیدار دور از دسترس نیست اگر قدر موقعیتها را دانسته و کمترین اشتباهات را داشته باشیم.

* به قهرمانی نیم‌فصل فکر می‌کنید ؟

– فکر نمی‌کنیم بلکه عمل می‌کنیم. مطمئن باشید اگر در بازی فردا (شنبه) موفق به کسب 3 امتیاز شویم آن وقت با اطمینان می‌گویم که قهرمان نیم‌فصل خواهیم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)