مرجع خبری پرسپولیس : برخی محافل خبری در آستانه پخش نخستین برنامه نود در سال 89 مدعی شدند مسوولان رسانه‌ملی به تهیه کننده این برنامه اعلام کردند برنامه وی تا پایان فصل نهم رقابت‌های لیگ برتر اجازه پخش خواهد داشت و در سال آینده پخش این برنامه متوقف خواهد شد.


در شرایطی که جوسازی برخی جریان‌های خبری در خصوص برنامه ” نود” و تعطیلی این برنامه در پایان فصل نهم ادامه داشت، مسوولان رسانه‌ملی این ادعا را به کلی رد کردند و در واکنش به این خبر توضیح دادند که این اخبار هیچ پایه و مبنای درستی ندارد و اخبار منتشر شده بر اساس گمانه‌زنی محافل خبری است چرا که هیچ برنامه‌ای برای تعطیلی برنامه” نود” در رسانه ملی وجود ندارد.


هرچند هیچ یک از مسوولان صدا و سیما حاضر نشدند به صوت رسمی در خصوص این مساله اظهارنظر کنند اما نزدیکان مدیران ورزشی سیما مدعی شدند برنامه”نود” همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد و این برنامه ورزشی بدون هیچ  مشکلی روی آنتن خواهد رفت.


این اظهارنظرهای نیمه رسمی در حالی مطرح شد که دوستان نزدیک عادل فردوسی‌پور هم مدعی هستند وی با هیچ مشکلی برای فعالیت رو به رو نیست و همچنان در تلاش است برنامه خود را با جذابیت‌های خبری جدید آماده پخش کند تا مخاطبانش دچار ریزش نشوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)