فشار این بازی هرکسی را از پا درمی آورد

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: به خاطر اتفاقي كه در جريان بازي با استقلال افتاد از هواداران و جامعه فوتبالي عذر خواهي مي كنم.

 

شيث رضايي درباره ماجراي درگيري اش با عليرضا حقيقي در جريان بازي با استقلال و اظهارنظرهاي بعد از آن،گفت: به خاطر اتفاقي كه افتاد شرمنده هواداران شدم اما واقعا به خاطر حساسيت بالاي بازي و مسووليت هايي كه در اين ديدار حساس بر عهده بازيكنان است،‌ فشار عصبي بالايي به همه ما وارد مي شود.


وي تصريح كرد: فشارهايي كه در اين ديدار وجود دارد مي تواند هر بازيكن با تجربه اي را هم به چنين مسايلي دچار كند. با اين وجود به خاطر اين اتفاق از همه هواداران خوب پرسپوليس و جامعه فوتبالي كشور، عذر خواهي مي كنم.


رضايي ادامه داد: جداي از اين مسايل بايد به بازيكنان پرسپوليس كه در اين بازي غيرتمندانه بازي كردند و كادر فني مان كه جريان بازي را هوشمندانه مديريت كرد و مديريت باشگاه به خاطر پشتيباني فوق العاده اش و هواداران خوبمان به خاطر حمايت هايي كه از ما كردند و نتيجه آن، اين پيروزي را را رقم زد تبريك بگويم. اين را از مردم و هواداران بپرسيد، شيريني اين پيروزي طوري است كه هيچ چيزي نمي تواند آن را تلخ كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)