مرجع خبری پرسپولیس : اولین کنفرانس خبری طرح پیش بینی مسابقات تیم‌‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران امروز در هتل لاله تهران برگزار شد.

به گزارش مرجع خبری و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این کنفرانس به همت مجری طرح و با حضور مدیران

 عامل دو باشگاه و جمعی از مسئولین از ساعت 19 برگزار شد.
در ابتدای مراسم آلفرد عابدی مدیرعامل شرکت مجری طرح صحبت را آغاز کرده و اعلام کرد همیشه اولین بودن و پیشتاز بودن از مهمترین اهدافش بوده است. وی با اشاره به طرح مسابقات SMSCUP گفت با با هدف تاثیر گذاری فرهنگی روی هواداران و کمک مالی به باشگاه و هواداران این طرح را آغاز کرده و از مدیران عامل دو باشگاه که از طرح ما حمایت کردند سپاسگزارم. وی با گفتن چند خاطره از همین دو هفته ای که از برگزاری مسابقات می گذرد عنوان کرد در هفته اول یکی از هواداران با تماس با ما اعلام کرده بود که در حالی که 20 سال است مسابقات فوتبال را دنبال می‌کند ولی هیچ گاه بازی برایش به جذابیت بازی که در پیش بینی آن شرکت کرده بود نبوده است.
در ادامه عباس انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به برنامه های اقتصادی در دوران مدیریتش در سال‌های 68-69 اشاره کرد در آن زمان نیز ما پیشتاز طرح‌های اقتصادی بودیم. اولین تیم ایران بودیم که تبلیغ روی سینه زده و در‌آمد زائی را از این راه آغاز کردیم.

 هرچند در ابتدای راه ما دچار مشکل شده و بازی فینال ما در مسابقات آسیائی را صدا و سیما پخش نکرده و مدیرعامل کارخانه اسپانسر ما را از کار برکنار کردند ولی امروزه تبلیغ روی سینه به یکی از پردرآمدترین آیتم های اقتصادی باشگاه‌ها تبدیل شده است. در طرح پیش بینی مسابقات نیز ما ابتدا برای مسابقات مقدماتی 93 قطر این طرح را قصد داشتیم به اجرا در آوریم که متاسفانه با شکست‌های تیم ملی این طرح به اجرا در نیامد و اکنون خوشحالم این طرح با همکاری دیگر باشگاه مردمی پایتخت استقلال تهران در حال اجراست. ما امیدواریم هواداران با مشارکت در این طرح بتوانند در بخشی از هزینه‌های باشگاه مشارکت داشته و همچنین با پیش بینی صحیح مسابقات منفعت برای خود کسب نمایند.
در این نشست که واعظ آشتیانی مدیرعامل استقلال نیز حضور داشت دو طرف بر همکاری دو جانبه تاکید کرده و عنوان کردند در عین حال که در زمین مسابقه رقیب یکدیگر هستند ولی در اجرای طرح‌های اقتصادی در کنار هم بوده و برای خودکفائی باشگاه طرح های اقتصادی خود را به اجرا در خواهند آورد.
مسابقات پیش بینی فوتبال یا همان SMSCUP یکی از طرح‌های اقتصادی باشگاه پرسپولیس است که در آن هواداران می‌توانند با خرید کارت‌ها پیش بینی مسابقات بازی هفته را پیش بینی کرده و در صورت پیش بینی صحیح بدون قرعه‌کشی صاحب جوایز نقدی شده که این جوایز حداکثر ظرف یک هفته به حساب برندگان واریز می شود. باشگاه پرسپولیس امیدوار است با حمایت هواداران و فروش این کارت‌ها بخشی از هزینه‌های خود را تامین کند.
کارت‌ها پیش بینی را هواداران از باجه‌های روزنامه فروشی و فروشگاه‌های معتبر می‌توانند تهیه نمایند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)