این اشتباه را فراموش کن شهاب

مرجع خبری پرسپولیس : گردان اگر از نظر روحی و روانی به روزهای اوج حضورش در ذوب آهن برسد می تواند حتی تهدید جدی برای پیراهن شماره 1 رحمتی در تیم ملی باشد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ پس از قهرمانی تیم ملی فوتبال اسپانیا در جام جهانی 2010 که شادی وصف ناشدنی را برای بازیکنان این تیم و فوتبالدوستان اسپانیایی به همراه داشت، ژوزه مورینیو با ارسال یک SMS به کاپیتان تیم ملی اسپانیا خبرساز شد.

 

 

سرمربی پرتغالی رئال مادرید از کاپیتان تیمش خواست قهرمانی در جام جهانی را فراموش کند و تمرکز خود را روی موفقیت با رئال مادرید معطوف کند چرا که قرار گرفتن در جو قهرمانی جام جهانی، تمرکز کاسیاس را برای ادامه درخشش در بازی های باشگاه تحت الشعاع قرار می داد.

 

در فوتبال حرفه ای دنیا یک اصل مهم وجود دارد، زمانی که سوت پایان مسابقه به صدا در آمد همه آن بازی را فراموش می کنند و تمام تمرکز خود را خرج موفقیت در بازی های آینده می کنند.

 

در ایران اما شهاب گردان پس از اشتباه در بازی مقابل گهر به وضوح از نظر روحی و روانی در شرایطی ناراحت کننده قرار می گیرد، تماشای تصویر زانو زدن گردان برای هواداران پرسپولیس که دوشنبه شب در ورزشگاه آزادی حضور داشتند ناراحت کننده بود. این البته با نامه شهاب به هواداران برای بخشش اشتباهش تکمیل هم شد.

 

همه این ها واکنشی بود به اشتباهی که منجر به از دست رفتن امتیازات کامل بازی با گهر شد اما به راستی گردان در این مسابقه عملکرد امیدوار کننده تری نسبت به 2 بازی گذشته اش داشت. گلر 28 ساله پرسپولیس فقط یک بار مرتکب اشتباه شد که از بخت بد توپ روی سر مجتبی زارعی نشست تا دروازه سرخپوشان باز شود.

 

گردان دروازه بان ذوب آهن در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود و نقش تعیین کننده در صعود این تیم به فینال داشت، او اگر تواند از نظر روحی خودش را به روزهای اوج حضور در ذوب آهن برساند، می تواند تهدیدی جدی باشد برای پیراهن شماره 1 مهدی رحمتی در تیم ملی.

 

شهاب گردان باید روی ضعف بزرگش در دو ضربگیری توپ ها بیشتر کار کند و از نظر روحی خودش را ترمیم کند تا خود به خود اشتباهی که در بازی با گهر مرتکب شد به دست فراموشی سپرده شود، در این راه هواداران پرسپولیس هم از او حمایت خواهند کرد.

 

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)