خبرنگار شبکه SRS سوئیس گفت: کارلوس کی روش بهترین گزینه برای فوتبال ایران است.

به گزارش اوج، ماتیاس ارن  که برای دیدن دربی به ایران آمده بود، در گفتگویی درباره انتقاداتی که از کارلوس کی روش می شود، گفت: دلیل این قضیه را متوجه نمی شوم. کی روش مربی بزرگی است که ماموریتش در ایران را به خوبی انجام داد و تیم ملی را به جام جهانی رساند.

او در پاسخ به این سئوال که منتقدان سرمربی تیم ملی عقیده دارند، کار تاکتیکی در تیم کی روش دیده نمی شود، ادامه داد: من بازی تیم ملی مقابل کره را دیدم. تیمی که دو بار کره را شکست بدهد و با کمترین گل خورده راهی جام جهانی شود، قطعا برنامه تاکتیکی دارد. اگر انتظار دارید که تیم شما مثل اسپانیا، تیکی تاکا بازی کند باید ژاوی و اینیستا را در تیمتان داشته باشید.

ارن ادامه داد: کی روش بهترین گزینه برای فوتبال ایران است. او مربی بسیار با تجربه ای است که در جام جهانی قبلی روی نیمکت تیم ملی پرتغال نشسته. او از 90 درصد مربیان دنیا تجربه بیشتری دارد و  از آنجایی که در کشورهای مختلفی مربیگری کرده، با سبک فوتبال در نقاط مختلف آشنا است و می تواند به تیم ملی ایران کمک کند.

خبرنگار سوئیسی درباره این موضوع که کی روش به عنوان نفر اول نتایج خوبی نگرفته، تصریح کرد: اگر منظورتان رئال مادرید است که باید بگویم خوزه مورینیو هم نتوانست در این تیم موفقیت زیادی کسب کند. این طبیعت رئال مادرید است که مدیرانش صبر زیادی ندارند. کی روش در منچستر یونایتد مربیگری کرده که دستیار بودن در این باشگاه از سرمربیگری در بسیاری از تیم های اروپایی اعتبار بیشتری دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)