مرجع خبری پرسپولیس : انصاري‌فرد مذاكره با پريرا را تكذيب كرد
در شرايطي كه با توجه به وضعيت پرسپوليس احتمال دگرگوني در كادر فني پرسپوليس بيش از قبل به نظر مي رسد، ايپنا از مذاكرات پنهاني عباس انصاري‌فرد با كارلوس آلبرتو پريرا برزيلي خبر داده است. به نوشته اين سايت، درحالي كه علي دايي نزديك‌ترين گزينه به نيمكت پرسپوليس است و حسين هدايتي براي حضور او در پرسپوليس تلاش مي‌كند، عباس انصاري‌فرد از چندي قبل مذاكراتي را با مدير برنامه‌هاي كارلوس آلبرتو پريرا انجام داده و فعلا منتظر پايان فصل و روشن شدن تكليف همكاري با نلو وينگادا است. گفته شده كه مديرعامل و رييس هيات مديره بر سر اين مساله هم دچار مشكل شده‌اند، حال آنكه انصاري‌فرد مثل هميشه دست به تكذيب زده و مدعي شده كه مذاكره‌اي در اين‌باره نداشته است.

مرجع خبری پرسپولیس : لغو قرارداد Uhlsport با پرسپوليس 
شركت آلماني Uhlsport آلمان كه در دو فصل اخير البسه پرسپوليس را تامين مي‌كرد فصل آينده با اين باشگاه همكاري نمي‌كند. با وجود اينكه قرارداد طرفين تا سال آينده نيز اعتبار داشت اما مسؤولان اين توليدي بين‌المللي به دليل تخلف پرسپوليسي‌ها در اجراي مفاد قرارداد بصورت يكطرفه اين قرارداد را لغو كردند. در روزهاي پاياني سال گذشته به يكباره لباس‌هاي توليدي مجيد به واسطه علي كريمي در تمرينات پرسپوليس استفاده شد در صورتي كه طبق قرارداد پرسپوليسي‌ها در تمام تمرينات، مسابقات و مسافرت‌ها بايد از البسه Uhlsport استفاده مي‌كردند. با اين حال جالب است كه اگر عباس انصاري‌فرد در راس كار بماند نه

 از لباس‌هاي مجيد بلكه با توليدي حصاري كار مي‌كند كه از حالا كيفيت پايين لباس‌هايش، ستاره‌هاي پرسپوليس را دمغ كرده است. Uhlsport تا پايان رقابت‌هاي حذفي و مرحله گروهي ليگ قهرمانان لباس‌هاي پرسپوليس را تهيه خواهد كرد و از آن به بعد ستاره‌هاي سرخپوش بايد دوباره به لباس‌هاي توليد داخل كه چندان با سليقه‌شان سنخيت ندارد، كنار بيايند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)