برانکو ایوانکوویچ از انتشار کتاب خاطراتش با پرسپولیس با همکاری اصغر نیک‌سیرت خبر داد.

برانکو ایوانکوویچ در صفحه اینستاگرامش خبر از انتشار کتابی از خاطرات ۴ سال حضورش در پرسپولیس داد.

این کتاب که با همکاری اصغر نیک‌سیرت مترجم او در پرسپولیس منشر شده، «خاطرات آقای پروفسور: ۴ سال طلایی با برانکو» نام دارد.

اصغر نیک سیرت درباره انگیزه های خود برای گردآوری اتفاقاتی که برای برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس رقم خورده است گفت: دوران طلایی فوتبال ایران زمانی بود که برانکو در پرسپولیس حضور داشت. من فکر می کنم در حق او کم لطفی بزرگی شد. برانکو عاشق ایران و پرسپولیس است. شاید اگر مشکلات مالی نبود از ایران هم هرگز نمی رفت.

وی افزود: با این کار خواستم تا از جانب هواداران پرسپولیس تقدیر و تشکر ویژه ای از برانکو داشته باشم. آقای برانکو کتاب را خوانده است و جلد اول آن را نیز امضا کرده است تا هم مورد تایید او بوده باشد و هم اینکه علاقه نا تمام خود را به فوتبالدوستان ایرانی را نشان داده باشد.

نیک سیرت خاطرنشان کرد: بخش عمده ای از عواید حاصل از فروش این کتاب به مجموعه ای خیریه که از کودکان بی سرپرست حمایت می کند اختصاص پیدا می کند.

برانکو با انتشار تصویری از مترجم خود در اینستاگرام نوشته است: کتاب آقای پروفسور توسط مترجم خوبم اصغر نیک سیرت، چاپ شده که گویای چهار سال خاطرات تلخ و شیرین ما تو تیم محبوبم پرسپولیسه، حتما بخونیدش.

این کتاب توسط انتشارات فصل پنجم منتشر شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)