سومین تمرین تیم ملی در جزیره کیش با حواشی جالبی از جمله روشن شدن ناگهانی دستگاه آبپاش و فرار کادرفنی همراه بود.

سومین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز (شنبه) در ورزشگاه المپیک کیش برگزار شد و وحید امیری به علت مصدومیت جزئی، به طور اختصاصی به تمرین پرداخت.

این تمرین در زمین چمن سبز و هموار ورزشگاه تازه بازسازی و ترمیم شده و همینطور دمای ۳۴ درجه سانتی گراد و رطوبت ۶۰ درجه انجام شد و ملی‌پوشان به مدت ۱۵ دقیقه در مقابل اصحاب رسانه تمرین کردند.

کادرفنی تیم ملی نیم‌ساعت زودتر از بازیکنان در ورزشگاه حضور یافتند تا بر آبیاری زمین و طراحی تمرینات برنامه‌ریزی کنند.

کریم باقری تنها عضو از کادرفنی بود که با بازیکنان تیم وارد زمین شد تا به نوعی به وظیفه مدیریتی خود عمل کند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان و مهدی قایدی، مدافع پرسپولیس و مهاجم استقلال که در طول داربی‌ها بارها در کش‌مکش با هم دیده شده‌اند، دست در گردن همدیگر وارد زمین چمن شدند و رابطه‌ صمیمانه‌ای با هم اردوی تیم‌ملی دارند.

* هنگامی که اتوبوس تیم ملی وارد استادیوم شد محمدحسین کنعانی‌زادگان دستانش را دور گردن مهدی قائدی انداخت که این حرکت مورد توجه نمایندگان رسانه‌ها قرار گرفت. برخورد مدافع پرسپولیس با مهاجم استقلال در نوع خود جالب توجه بود.

پیش از تمرین، زمین چمن به وسیله دستگاه‌های آبپاش آبیاری شد. روشن شدن ناگهانی یکی از دستگاه‌ها در کنار کادرفنی تیم ملی، با ترس و فرار دسته جمعی آن‌ها همراه بود.

سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران بعد از این اتفاق با خنده خطاب به خبرنگاران گفت؛ بهتر است آب را به سمت شما بگیرم تا خیس شوید.

اسکوچیچ که در این صحنه سوژه عکاسان خبری شده بود، به زبان فارسی از کلمه “خطرناک است” استفاده کرد. البته او بعدا گفت که این ژست‌ها و کلمات را به خاطر اهالی رسانه‌ها گرفته تا به سوژه مناسبی برای آن‌ها تبدیل شود.

پیش از شروع تمرین بازیکنان به نوبت وزن کشی کردند تا آخرین وضعیت خود را ارزیابی کنند.

در شروع تمرین، بازیکنان بازی آقا وسط انجام دادند که شیطنت‌های آزمون باعث عصبانیت شجاع خلیل‌زاده و شوت کردن توپ به سمت سردار شد. به همین دلیل بازیکنان به علت تخلف شجاع، وی رو مورد ضرب و شتم قرار دادند.

شهاب‌الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال هم که امروز وارد جزیره کیش شده، به محل تمرین آمد و برای بازیکنان صحبت کرد.

نکته جالب حضور تعدادی از نونهالان روی سکوهای ورزشگاه بود. این اتفاق در شرایطی است که بازدید از تمرین برای تماشاگران ممنوع و برای رسانه‌ها تا ۱۵ دقیقه مجاز است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)