باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای اعلام کرد درصورت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه نیزجای نگرانی وجود ندارد و به محض واریزپول، پنجره باز خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، دراین بیانیه خطاب به هواداران آمده است:

“صداقت” بهترین راه و سیاست برای داشتن ارتباط خوب و پایدار با هواداران است.

بدین روی صریح، شفاف و صادقانه به اطلاع هواداران فهیم پرسپولیس می رسانیم احتمال بسته شدن موقت پنجره نقل و انتقالات باشگاه ظرف امروز و فردا وجود دارد اما جای نگرانی نیست.

ازیک طرف امیدواریم با همکاری بزرگوارانه آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی محبوب و سابق پرسپولیس، چنین اتفاقی نیفتد و بتوانیم مهلتی ۲۰ روزه بگیریم. درغیراین صورت هم به سرمربی دوست داشتنی و جنتلمن کروات حق می دهیم به دلیل بد عهدی های گذشته با درخواست باشگاه موافقت نکند و احتمالا پنجره نقل و انتقالات تیم به صورت موقت بسته شود. اگرچنین اتفاقی هم بیفتد باز باشگاه پرسپولیس سر وعده خود مانده و دستمزد آقای برانکو را درزمان تعیین شده ۲۰ روزه به حساب این مرد شریف واریز خواهد کرد.

از طرف دیگر به سمع و نظر طرفداران پرشورو شمارپرسپولیس می رسانیم بر اساس قانون جدید فیفا پنجره های نقل و انتقالاتی وقتی به دلایل مسائل مالی بسته شوند به محض پرداخت پول باز خواهند شد. طبق معمول برای حل این مسئله به همراهی و صبوری شما هواداران نیازمبرم داریم. همان طور که درزمان نقل و انتقالات با همراهی شما پرسپولیسی ها و تلاش شبانه روزی فعال ترین تیم لقب گرفتیم، ازاین بحران موقت نیز با کمک هواداران صبورو بی نظیربه سلامت عبور خواهیم کرد.

درپایان یک بار دیگر از همه شما هواداران و دوستداران پرسپولیس تشکر می کنیم و امیدواریم در کنار و همراه یکدیگر از موفقیت های حاصله همچون ۴ سال گذشته لذت ببریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)