پیشکسوت پرسپولیس گفت: امیری جزو مهره های خوب و همیشه آماده پرسپولیس است که تجربه فراوان و قابلیت بالای او برای حضور در چند پست وحید را به مهره ای موثر و آچار فرانسه برای یحیی و پرسپولیس تبدیل کرده است.

رضا ترابیان در گفت وگو با برنا با اشاره به پیروزی پرسپولیس برابر حریف تاجیکش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تجربه بازیکنان و هوش کادر فنی در چیدمان اولیه و برنامه های تاکتیکی این دیدار مواردی بود که به پرسپولیس کمک کرد برابر حریف سرسخت خود به پیروزی دلچسبی دست پیدا کرده و بتواند مجوز حضور در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

او در مورد روند این دیدار تاکید کرد: پرسپولیس در حالی در این بازی پای در زمین گذاشت که برای موفقیت در این دیدار با مشکلاتی روبرو بود. عدم برگزاری بازی های تدارکاتی و اردو مناسب قبل از این دیدار و بازی در خانه حریف در چمن مصنوعی باحضور تماشاگران هم مزید برعلت شد تا پرسپولیس با شرایط کاملا خاصی برای این دیدار آماده شود اما بچه ها در نهایت با بهره گیری از تجربه آسیایی خود و همین طور درایت کادرفنی موفق شدند به هدفی که در این دیدار دنبال می کردند، دست پیدا کنند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: بازی در دقایق اولیه به خصوص ۲۰- ۳۰ دقیقه آغازش کیفیت لازم را نداشت و پرسپولیس یک مقدار سردرگم بود اما رفته رفته هر چه از زمان بازی گذشت، شرایط تیم بهتر شد و پرسپولیسی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند. این روند در نیمه دوم کاملا برای پرسپولیس مشهود بود تجربه آسیایی تیم به کمک بچه ها آمد تا برابر حریف سرسخت اما کم تجربه آسیایی خود توپ و میدان را در دست بگیرد. اوج بهره گیری از تجربه برای پرسپولیس در دقایق پایانی بود که با گل دیرهنگام مهدی ترابی همراه شد و پرسپولیس مجوز صعود به مرحله بعد را به دست آورد.

رضا ترابیان در مورد نمایش کلی پرسپولیس در این دیدار به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در مجموع از حریف خود بهتر و سرتر بود و تقریبا در تمام زمان بازی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت های بیشتری را هم روی دروازه حریف ایجاد کرد و اگر کمی خوش شانس بود زودتر از دقیقه ۹۰ به گل می رسید و کار حریفش را یکسره می کرد، به هرحال این تیم با وجود این که در شرایط بازی نبود و برخلاف استقلال از کوران دیدارهای رسمی دور بود، توانست برتری فنی خود در این بازی را به برتری عددی تبدیل کند اما به اعتقاد من این تیم باید برای کسب موفقیت در بازی های بعدی اش از نظر هماهنگی و انسجام تیمی به شرایط بهتری برسد. این پرسپولیس از دید من با پرسپولیس فصل قبل فاصله دارد و در فرصتی که تا بازی بعد دارد باید با انجام بازی های دوستانه و تدارکاتی به انسجام و هماهنگی لازم دست پیدا کند.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد عملکرد نیروهای جدید تیم در این دیدار تصریح کرد: در این بازی رضا اسدی این فرصت را به دست آورد که در ترکیب اصلی به میدان برود که عملکرد خوبی را از او شاهد بودیم. او با وجود این که چند ماهی از بازی های رسمی دور بود ولی نشان داد می تواند جایگزین خوبی برای چهره ای مثل احمد نورالهی باشد. او در این بازی در فاز تدافعی و تقسیم توپ خوب کار کرد و فکر می کنم با هماهنگی بیشتر با سایر نفرات می تواند به مهره ای قابل اتکا برای پرسپولیس تبدیل شود.

ترابیان درخصوص به کارگیری وحید امیری در این دیدار در پست تخصصی اش تاکید کرد: امیری جزو مهره های خوب و همیشه آماده پرسپولیس است که تجربه فراوان و قابلیت بالای او برای حضور در چند پست وحید را به مهره ای موثر و آچار فرانسه برای یحیی و پرسپولیس تبدیل کرده است که در این بازی هم توانست حضور موثری را برای تیم داشته باشد و عملکرد خوبش در این دیدار کاملا به چشم آمد.

مهاجم سال های دور پرسپولیس در پایان درمورد این که کدام حریف می تواند در مرحله بعد حریف بهتری برای سرخ ها باشد، خاطرنشان کرد: هر سه تیمی که همراه پرسپولیس موفق شده اند مجوز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند تیم های خوب و پرقدرتی هستند اما به نظرم بهتر است الوحده با حکم قرعه به عنوان حریف بعدی پرسپولیس انتخاب شود. من فکر می کنم پرسپولیس برای رسیدن به فینال غرب آسیا برابر الوحده کار ساده تری را پیش روی خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)