مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در مورد توافق با رادوشوویچ و روند کسب مجوز حرفه‌ای سرخ‌ها توضیح داد‌.

امیرعلی حسینی، مدیر روابط بین الملل پرسپولیس در مورد جلسه‌ای که به توافق با رادوشویچ ختم شد بیان کرد: هجده آبان‌ماه جلسه استماع برگزار شد و مطابق معمول CAS از طرفین درخواست می‌کند که اگر می‌توانند دوستانه مسئله را حل کنند. صحبت کردیم و با هماهنگی آقای درویش توانستیم مصالحه را به امضا برسانیم؛ آقای درویش خود آقای رادوشوویچ هم به صورت آنلاین امضا کردند.

او در مورد مزیت‌های توافق با رادوشویچ توضیح داد: چند نکته مثبت وجود داشت، از رقم قرارداد کم شد و سود سالیانه که اگر دو سال طول بکشد حدود ۸۶ هزار دلار بود پرداخت نمی‌شود. چیزی که خیال ما را راحت کرد این است که ما تا یک سال به صورت اقساط این پول را پرداخت می‌کنیم و در این مدت نگرانی‌ای بابت حرفه‌ای‌سازی و پنجره نقل و انتقالات نداریم.

او در مورد سمینار مجوز حرفه‌ای گفت: کلیه معیارها بازگو شد و این که چه چیزهایی مورد نظر AFC است. انشاءالله برای باشگاه خیر باشد و فکر نمی‌کنم مشکلی باشد چون نسبت به پارسال اتفاقات خوبی افتاده است.

حسینی در پایان در مورد مجوز حرفه‌ای و مشکل پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان و اینکه پرسپولیس دو سال محروم شده گفت: هرسال باید مدارک را بدهید حتی اگر تکراری باشد. سال به سال این‌ها ممیزی می‌شوند و مجوز یا داده می‌شود یا نمی‌شود این طور که نیست که مدارک ناقص باشد و دو سال محروم شوید. ما مدارک‌مان را در کارگروهی بارگذاری می‌کنیم و امیدواریم مشکلی نباشد. فدراسیون هم مرتب پیگیری می‌کند و از آنها توقع داریم کمک کند مشکلات حل شود. ما غیر از رادوشوویچ پرونده بین المللی دیگری نداشتیم و این آخرین پرونده بود و پرونده‌ای که باز باشد خطری ایجاد نمی کند‌.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)