بازیکن جوان تیم پرسپولیس اظهار امیدواری کرد این تیم بتواند در قطر نتایج خوبی را کسب کرده و جواز صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را به دست آورد.

سعید حسین‌پور، هافبک جوان پرسپولیس، در گفت‌وگو با برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس در آستانه سفر به قطر اظهار داشت: با وجود فصل سنگین و پرفشاری که داشتیم بدون وقفه تمرینات‌مان را پیگیری می‌کنیم. طبق نظر کادر فنی و تمرینات‌مان را مناسب برای جام باشگاه‌ها انجام می‌دهیم و آماده‌ایم برای این که در تورنمنت لیگ قهرمانان آسیا حضور موفقی داشته باشیم. امیدوارم در این بازی‌ها موفق شویم و بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم چون همه تیم‌های ایرانی این رقابت‌ها نماینده کشورمان محسوب می شوند و برای موفقیت تلاش می‌کنیم.

هافبک جوان پرسپولیس در خصوص نفراتی که در فصل نقل و انتقالات به این تیم اضافه شده‌اند، خاطرنشان کرد: امیدوارم همه این نفرات که از مهره‌های خوب و تاثیرگذار تیم‌های قبلی‌شان بودند بتوانند به تیم کمک کنند و موفقیت‌های پرسپولیس ادامه‌دار باشد.

او در ادامه گفت: طبیعی است با حضور نفرات جدید برای ایجاد هماهنگی نیازمند زمان هستیم. در چند روز اخیر ولی تمرینات‌مان مختص به کارهای تاکتیکی بوده تا نفرات جدید با شرایط پرسپولیس آشنا شوند. با تفکرات کادر فنی، امیدوارم این نفرات بتوانند در کمترین زمان ممکن با ما هماهنگ شده و در کنار هم نتایج خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنیم.

حسین‌پور در مورد ایجاد فضای رقابتی در حضور نفرات جدید در پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنانی که به جمع ما اضافه شده‌اند، همگی بازیکنان خوبی هستند. بازی به هر حال رقابت باعث پیشرفت می‌شود. من تلاشم را می‌کنم که بتوانم با رقابتی که باهم پستی‌های خودم دارم، باز هم از سوی کادر فنی فرصت حضور در ترکیب پرسپولیس را به دست آورم.

او گفت: با توجه به فرصت‌های خوبی که در بازی‌های لیگ به دست آورده‌ام دوست دارم در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز این شانس را به دست آورم که برای پرسپولیس بازی کنم. سطح بازی‌های آسیایی را خیلی دوست دارم و معتقد هستم در این تورنمنت کیفیت بازی‌ها خیلی بالاست. به همین دلیل برای این بازی‌ها انگیزه زیادی دارم و امیدوارم بتوانم همان نمایش خوبی که در لیگ داشتم را در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس داشته باشم.

حسین‌پور با اشاره به وضعیت بحرانی تیم التعاون عربستان، حریف اول پرسپولیس در ۲ بازی اول در این تورنمنت اظهار داشت: این تیم در ۷، ۶ بازی اخیر خود نتایج بدی گرفته و با شکست‌های متوالی در وضعیت بحرانی به سر می‌برد. اگر بتوانیم در ۲ بازی اول از این تیم ۶ امتیاز کامل را بگیریم به لحاظ روحی شرایط‌مان در جدول عالی می‌شود و برای صعود از این مرحله وضعیت خوبی پیدا خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)