مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:حکمی بابت محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایت مصلح ندیدم.

جعفر سمیعی بعد از انتخابات هیات فوتبال استان تهران اظهار داشت: انتخابات خوب بود و روند خوبی داشت. در خصوص شفاف بودن جلسه دوستان باید نظر بدهند.

وی در خصوص اینکه آیا این انتخابات قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال حواشی ایجاد نمی‌کند گفت: این سوال برای ما هم وجود داشت ولی حتما حاشیه ایجاد نمی‌کرده که برگزار کرده‌اند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده بودیمیر گفت: پرونده این بازیکن چند روز دیگر بسته می‌شود ولی به خاطر تحریم‌ها هنوز پول به حساب وی ننشسته است ولی ظرف یکی دو روز آتی این اتفاق رخ می‌دهد.

سمیعی در خصوص مطالبات باشگاه شهرخودرو از پرسپولیس بابت انتقال گل‌محمدی گفت: آنها شکایت کرده‌اند و این موضوع پیگیری می‌شود.

خبرنگاری گفت ظاهرا شما مسئولان شهرخودرو را پیدا نمی‌کنید که با آنها مذاکره کنید که مدیرعامل پرسپولیس گفت: چرا آنها را پیدا نکنیم؟ مگر آنها گم شده‌اند؟ مشکلی از این نظرها نداریم.

وی در خصوص شکایت شایان مصلح از پرسپولیس و حکمی که این بازیکن علیه پرسپولیس گرفته است گفت: بروید این موضوع را از آنهایی که این بحث را گفته‌اند سوال کنید. من حکمی در این خصوص ندیدم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص آخرین شایعات پیرامون مغانلو، نعمتی و ایمان سلیمی و … گفت: در بازار نقل و انتقالات کارمان را انجام می‌دهیم، اجازه بدهید اول کارمان را انجام بدهیم و بعد نتایج آن را اعلام می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)