مدافع و کاپیتان سابق پرسپولیس بر این باور است تیم گل محمدی با همت و تلاش بازیکنان و کادر فنی اش می تواند امسال به پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر دست پیدا کند.

شیث رضایی بر این باور است تیم گل‌محمدی با همت و تلاش بازیکنان و کادر فنی‌اش می‌تواند امسال به پنجمین قهرمانی متوالی‌اش در لیگ برتر دست پیدا کند. او در گفت‌وگو با برنا در خصوص وضعیت پرسپولیس صحبت‌های جالبی را مطرح کرد که ماحصل آن را می‌توانید در زیر بخوانید:

وضعیت حال حاضر پرسپولیس را چطور می‌بینی؟

پرسپولیس شرایط خوبی دارد و نتایج اخیر این تیم گواه این است که تیم از نظر فنی و فوتبالی شرایط خوبی دارد و می تواند این روند را برای بازی های باقی مانده اش ادامه داده و برای پنجمین فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شود. البته معتقدم پرسپولیس باید برای بازی های بعدی اش تفاضل گل خود را بهتر کند تا در روزهای آخر خیالش بابت این موضوع هم راحت باشد.

به نظر می رسد خیلی به موفقیت پرسپولیس خوش بین هستی؟

چرا نباید امیدوار باشم؟ پرسپولیس بهترین تیم ایران است و این موضوع در در عمل و نتایجش ثابت کرده است. پرسپولیس در زمین حرف هایش را می زند. نه حمایت جایی را می خواهد نه حمایت کسی را.۵۰ میلیون هوادار با انرژی مثبت شان پشت سر این تیم هستند و نیازی به هیچ چیز دیگری ندارد.

در هفته های اخیر برخی مسائل حاشیه ای برای پرسپولیس رخ داده است. در این مورد چه صحبتی داری؟

قطار در حال حرکت را سنگ می زنند. تمام این اتفاقات هم به این دلیل رخ داده است که نمی توانند فنی و فوتبالی حریف این تیم شوند. پرسپولیس تا بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی به این خوبی دارد و در کنار این عوامل حمایت و عشق هواداران را پشت سر خود احساس می کند از هیچ چیز و هیچ سنگ اندازی نمی ترسد.

از حمایت معنوی هواداران صحبت کردی؛ این روزها حمایت مالی پرسپولیسی ها شامل حال پرسپولیس شده است. در این خصوص نظری نداری؟

هواداران پرسپولیس در تمام دنیا بی نظیر هستند و باید از آنها تشکر کرد، این هواداران در سرما و گرما بدون هیچ چشمداشتی در کنار پرسپولیس هستند و حالا هم در شرایط اقتصادی سختی که همه جامعه با آن مواجه شده اند هم دست از حمایت از تیم محبوب خود برنداشته اند دست همه آنها را می بوسم و ممنونم که بار دیگر ثابت کرده اند بی نظیر هستند. من یک زمان بازیکن و کاپیتان این تیم بودم اما در حال حاضر هوادار پرسپولیس هستم. دوست نداشتم این موضوع را رسانه ای کنم اما من هم در فراخوان باشگاه شرکت کردم و به تیم محبوبم کمک کوچکی کردم تا سهم کوچکی در حل بخشی از مشکلات باشگاه داشته باشم.

در خصوص عملکرد مدافعان پرسپولیس چه نظری داری؟

بچه ها بسیار خوب و فوق العاده اند. ساختار دفاعی پرسپولیس در این فصل بسیار کم اشتباه بوده و بچه ها در حالی عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را به خود اختصاص داده اند که در هر بازی یا محروم داشته اند یا مصدوم اما نفرات حاضر که بعضا در پست های غیرتخصصی بازی کرده اند موفق شدند نمایش فوق العاده ای را از خود نشان داده و برای شادی دل هواداران از جان مایه گذاشته اند.

در مورد شرایط تیم ملی در بازی های پیش روی توضیحی نداری؟

امیدوارم تمام اتفاقات و شرایط برای تیم ملی به گونه ای رقم بخورد که ایران بتواند در ۴ بازی پیش روی ۴ پیروزی خوب را به دست آورده و به جام جهانی صعود کند. کار تیم ملی یک مقدارسخت است اما با تلاش بچه ها صعودمان به جام جهانی دور از دسترس نیست.

حضور کریم باقری را در تیم ملی چطور می بینی؟

آقا کریم یکی از تجربه ها و بزرگان فوتبال است و حضورش در این برهه مهم می تواند برای تیم ملی مفید و تاثیرگذار باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)