هواداران پرسپولیس با شیوه‌ای جالب به یحیی گل‌محمدی سرمربی و بازیکنان تیمشان روحیه دادند.

خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس زمانی پوکر قهرمانی کرد که روز پایانی لیگ پانزدهم با وجود برتری مقابل راه آهن به خاطر فقط دو تفاضل گل کمتر جدال قهرمانی را به استقلال خورستان باخت ولی ١٠٠ هزار تماشاگر ایستاده در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را تشویق کردند و اشک ریختند.

به اعتقاد خیلی‌ها هواداران پرسپولیس در آن دیدار فرهنگ هواداری در فوتبال ایران را تغییر دادند و همین موضوع سر آغاز موفقیت‌های سال‌های بعد سرخ پوشان شد. پرسپولیس بعد از آن چهار فصل پیاپی قهرمان لیگ شد و دو سال به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد اما در همین سال‌ها هروقت به مشکل می‌خوردند و چند نتیجه بد می‌گرفتند هواداران این تیم به شیوه‌های مختلف از تیمشان حمایت کردند و بازیکنان و کادر فنی هم جواب این حمایت‌ها را دادند. به طور مثال وقتی در لیگ شانزدهم سرخ پوشان دربی را باختند در دیدار بعدی شان مقابل سپاهان ورزشگاه را پر کردند و تیم مورد علاقه شان با پیروزی در آن بازی به مسیر پیروزی و البته قهرمانی برگشت.

هواداران پرسپولیس متوجه شدند برای گرفتن نتیجه و کسب قهرمانی باید از تیمشان حمایت کنند و به اعضای تیم فرصت بدهند. حالا پرسپولیس بعد از نتایج بسیار خوب در لیگ چند روز پیش در دربی جام حذفی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. از همین رو فشار زیادی روی کادر فنی و بازیکنان از سوی عده ای وجود دارد به خصوص اینکه سرخ پوشان برای قهرمانی در لیگ سه بازی حساس مقابل ماشین سازی، تراکتور و پیکان دارد پیش رو دارند. اما نکته جالب بعد از نتیجه نگرفتن در دربی حمایت هواداران پرسپولیس از بازیکنان و کادرفنی است. آن‌ها که نمی‌توانند به ورزشگاه بروند در فضای مجازی حمایت همه جانبه ای از سرخ پوشان و به خصوص گل محمدی سرمربی تیمشان انجام دادند.

آن‌ها به سبک هواداران لیورپول و شعار معروفشان به یحی قوت قلب دادند و با هشتگ تو هیچگاه تنها قدم نخواهی زد از سرمربی پرسپولیس حمایت کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)