بازیکن اسبق فوتبال گفت: مهدی طارمی تنها بازیکنی بود که مقابل انگلیس در حد و اندازه های خود ظاهر شد و نشان داد فوتبالش فراتر از فوتبال آسیا است.

علیرضا محمد، پیشکسوت فوتبال با اشاره به شکست تیم ملی ایران برابر انگلیس اظهار داشت: تیم ملی در بازی‌های گذشته نمایش های متفاوتی را از خود ارائه داد ولی نمی‌دانم چرا مقابل انگلیس هیچ کدام از بچه ها در حد و اندازه های خود ظاهر نشدند.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از اصلی ترین علل شکست سنگین ایران در این دیدار ترکیب نامناسب و غیرقابل پیش بینی بود که کادر فنی ایران برای بازی در نظر گرفته بود. انتخاب های اصلی کی روش در این بازی در حالی اتفاق افتاد که گزینه های بهتری برای حضور در ترکیب اصلی را در اختیار داشتیم اما استراتژی غلط و اشتباه در چیدن ارنج اصلی باعث شد تیم ملی در نیمه‌ اول نتواند مقابل تیم با برنامه انگلیس حرفی برای گفتن داشته باشد. نیمه دوم هم از نظر روحی و روانی در شرایطی نبودیم که بتوانیم به بازی برگردیم و متاسفانه از ترس مرگ در این دیدار خودکشی کردیم.

پیشکسوت فوتبال گفت: اگر جای کی روش بودم با سیستم متفاوتی و با استفاده همزمان از سردار آزمون و مهدی طارمی تیم را به میدان می فرستم. البته فکر می کنم تعویض اجباری علیرضا بیرانوند و مصدومیت او نیز در کسب این نتیجه بی تاثیر نبود.

وی افزود: زمانی که این اتفاق برای بیرانوند افتاد واکنش کی روش هم عجیب بود که شاید باعث شد اعتماد به نفس از حسینی و دیگر بازیکنان حاضر در زمین گرفته شود. جدا از مسائل فنی به نظرم تیم ملی در این روزها با هجمه های سنگینی روبرو بود که این مسئله بچه ها را تحت فشار روحی و روانی قرار داده بود تا با شرایط غیر طبیعی وارد زمین شوند.

مدافع سابق پرسپولیس درباره نتیجه عجیبی که در بازی اخیر آرژانتین و عربستان اتفاق افتاد به برنا گفت: شکست آرژانتین در بازی اول مقابل تیم عربستان شگفتی عجیب جام جهانی قطر بود ولی به نظر من کار برای آرژانتین تمام نشده است و این تیم می‌تواند با موفقیت در بازی های بعد شرایط را تغییر دهد؛ همانطور که ایران نیز می تواند با تغییر استراتژی و سیستم خود در بازی برابر ولز و آمریکا نتایج قابل قبولی را در ادامه جام جهانی کسب کند. نباید امیدمان را از دست بدهیم و باید تیم با ریکاوری روحی و روانی خود را برای بازی جمعه و پس از آن جدال برابر آمریکا آماده کند.

محمد ضمن تمجید از عملکرد خوب مهدی طارمی برابر انگلیس تاکید کرد: مهدی طارمی جزو معدود بازیکنان ایران مقابل انگلیس بود که نشان داد توانایی‌های فنی‌اش فراتر از آسیا است و تنها بازیکنی بود که توانست در حد و اندازه های خود در ترکیب ملی حضور پیدا کند؛ ضمن اینکه باید بگویم نمایش فوق العاده انگلیس در بازی اول هم نشان داد که این تیم را می‌توان یکی از تیم های اصلی و بخت های مسلم برای قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر معرفی کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)