مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:شروع فوق‌العاده ای داشتیم و هدف مان این بود در ابتدای بازی قوی کارمان را شروع کرده و استارت بزنیم.

حمید مطهری در نشست خبری پس از برتری پنج بر صفر مقابل ماشین‌سازی در نشست خبری اظهار داشت: شروع فوق‌العاده ای داشتیم و هدف مان این بود در ابتدای بازی قوی کارمان را شروع کرده و استارت بزنیم. سعی کردیم دفاع وسط های خود را بازتر کنیم.

دفاع وسط خود را بازتر کنیم و دفاع‌های کناری را بالاتر ببریم. سعی کردیم نیم دایره‌ای عقب زمین تشکیل داده و عرض حمله خود را بیشتر و پرتر کنیم تا بتوانیم به تیم ماشین‌سازی ضربه بزنیم.

وی افزود: مقابل ماشین‌سازی در بخش حمله تنوع تاکتیکی داشتیم. گل‌های ما را دیدید که از روی ارسال، دور زدن مدافعان کناری حریف و عمق به دست آمد نتیجه خیلی خوبی گرفتیم به بچه‌های‌مان خسته‌نباشید می‌گویم زیرا فوق‌العاده زحمت کشیدند.

مربی پرسپولیس تصریح کرد:‌ فصل فرسایشی شده و اگر تیمی بتواند بالانس باشد و در این فصل بازی کند دلیلش چیزی نیست جز اینکه بچه‌ها با نهایت صداقت تلاش خود را می‌کنند، از بازیکنان‌مان خیلی تشکر می‌کنم. این تیم باید از طرف باشگاه و هواداران‌مان حمایت شود تا ان‌شاءالله در ادامه مسیر و دو بازی فوق‌العاده سخت خودمان را مهیا کنیم.

مطهری اضافه کرد: باز هم به هواداران‌مان تبریک می‌گویم و امیدوارم دیدار آینده را هم بتوانیم با موفقیت به اتمام برسانیم.

وی درباره اینکه آیا دلیل نتیجه بازی مقابل ماشین‌سازی انگیزه‌ پرسپولیسی‌ها برای جبران نتیجه دربی بوده یا از همان ابتدا در خارج از خانه دنبال برتری با تفاضل گل بالا بوده‌اند، توضیح داد: من نمی‌خواستم درباره شهرآورد صحبت کنم اما همیشه سعی کرده‌ایم از شکست‌های‌مان درس بگیریم هرچند مقابل استقلال در ضربات پنالتی بازی را واگذار کردیم اما سعی کردیم از آن درس بگیریم. شکست نقطه مقابل کامیابی و موفقیت نیست و اگر بتوانید از آن درس بگیرید می‌تواند شما را به موفقیت برساند.

مربی پرسپولیس افزود: پس از بازی دربی سعی کردیم خیلی سریع خود را ریکاوری کنیم و بازسازی ذهنی و فیزیکی انجام دادیم. به تبریز آمدیم تا خیلی قوی کارمان را انجام دهیم و نتیجه‌ای خوب با تفاضل گل خوب کسب کنیم. به تیم ماشین‌سازی احترام می‌گذاریم زیرا نهایت تلاشش را کرد و دیدم با تمام وجود کار کار کردند. بازی خیلی خوبی بود و استارت کار ما هم روی این موضوع بود که این مسابقه را با نتیجه خیلی خوب ببریم که این اتفاق هم افتاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)