باشگاه پرسپولیس پاداش هفت برد این تیم در فصل جاری را به حساب بازیکنان و کادرفنی واریز کرد.

به نقل از فارس، باشگاه پرسپولیس از ابتدای این فصل ۶۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی خود را پرداخت کرده و البته ۳-۲ بازیکن که امسال به این تیم آمده‌ دریافتی بیشتری هم داشته ‌اند.

با این وجود یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ های کادرفنی و بازیکنان تیم از ابتدای امسال پرداخت نشدن پاداش‌ برد های پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی بود که روز گذشته پس از پیگیری‌های جعفر سمیعی و سایر مسئولان این باشگاه پاداش هفت برد سرخ‌پوشان در این فصل به حساب شان واریز شد.

پرسپولیس تا امروز ۱۳ برد کسب کرده و مسئولان باشگاه برای پرداخت پاداش‌ها، منتظر افزایش بودجه بودند که پس از این اتفاق، نیمی از پاداش‌ها به حساب بازیکنان واریز شد.

با این حال، همچنان نیمی از پاداش بردها باقی مانده است که باید در ادامه فصل به حساب اعضای تیم واریز شود. البته مدیران باشگاه پرسپولیس تا امروز ۶۰ درصد از اصل قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌اند و خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه به زودی، بخش دیگری از قراردادها وارد حساب سرخپوشان می‌شود.

جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس پس از کسب پیروزی مقابل ذوب‌آهن در تماس با یحیی گل‌محمدی، ضمن تبریک برد در روزی که جنجال پرتاب نارنجک‌ها به سمت دو اتوبوس تیم رقم خورده بود، اعلام کرد بخشی از پاداش‌ها مهیا شده است و تا پایان هفته به حساب بازیکنان و مربیان واریز می‌شود که همین اتفاق هم افتاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)