پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به تجدیدنظرخواهی باشگاه گل‌گهر گفت: ما به دنبال حق هستیم ولی کسر امتیاز از استقلال شهامت می‌خواهد.

محمد پنجعلی روند پرسپولیس در چند بازی اخیر را مثبت دید و اظهار داشت: درست است که بازی‌ها فراز و نشیب زیادی دارد؛ اما کافی است که امتیاز از دست ندهیم تا به قهرمانی برسیم. کادرفنی پرسپولیس در بازی‌های دوستانه مشکلات و ضعف‌های تیم را پیدا و اصلاح کرده است.

پیشکسوت تیم پرسپولیس تصریح کرد: به نظرم یحیی از آشفتگی و حواشی تیم فاصله گرفت و آنها را به خوبی کنترل کرد و همه شاهدیم انگار از باتلاقی نجات یافتیم و به قهرمانی نزدیک شده‌ایم. ما در زمان برانکو آخر جدول را نیز تجربه کردیم اما حالا به جایی رسیدیم که از ابتدای فصل ادعای قهرمانی داشتیم و در حال رسیدن به آن هستیم.

وی ادامه داد: درست است که اشکالاتی به گل‌محمدی و کادرفنی وارد است اما ما پیشکسوتان به دنبال حاشیه سازی نیستیم و اگر مسئله‌ای به چشم مشکلی ببینیم، آن‌ را به صورت حضوری متذکر می‌شویم. پرسپولیس مثل یک خانواده است و باید حواشی و مشکلات را در خود تیم حل کرد نه آنکه در رسانه‌ها جار زد زیرا این مدل ایراد گرفتن حاشیه ساز است و تیم را ضعیف می‌کنند.

پنجعلی در خصوص وضع موجود استقلال اظهار داشت: به نظرم استقلال سیر نزولی پیدا نکرده اما نقاط ضعف و قوت این تیم واضح شده و به زودی در بازی‌های باقیمانده امتیاز می‌دهد.

وی افزود: نمی‌دانم گل‌گهر با چه مدارکی درخواست تجدید نظر داده است اما کسر امتیاز از استقلال به سود ماست و خوشحالمان می‌کند. ما به دنبال حق هستیم ولی کسر امتیاز از استقلال شهامت می‌خواهد زیرا این موضوع برای اولین بار است که به این‌ شکل اتفاق افتاده و بعد از مدتی پیگیری‌های جدی انجام گرفته است.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در پایان درباره وضعیت آکادمی این باشگاه گفت:‌ ما در ایران آکادمی به معنای واقعی نداریم و حتی در تیم‌های پایه نیز تنها به دنبال برد هستیم زیرا فوتبال ما دست بخش خصوصی نیست و مدیران برای بقای خود و حفظ سمت‌هایشان، تنها به دنبال نتیجه هستند. این مسئله فوتبال ما را نتیجه محور و محتاج بازیکنان خارجی کرده است. این روند ورزش ما را به انزوا نزدیک می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)