پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اولویت نخست مدیران باشگاه باید پرداخت پول برانکو و حفظ بازیکنان باشد چرا که در غیر این صورت موفقیت‌های پرسپولیس ادامه پیدا نخواهد کرد.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به انتقاداتی که علیه مدیران پرسپولیس مطرح می‌شود، اظهار داشت: نباید اتفاقات خوب را نادیده گرفت چرا که مدیریت در نقل و انتقالات و جذب بازیکن عملکرد خوبی داشت. مدیریت ۷ بازیکن گلچین لیگ ایران را جذب کرد و نمی شود در این زمینه به آنها خرده گرفت اما تیم به طور قطع به پشتیبانی نیاز دارد.

وی افزود: پرسپولیس همان تیمی است که بازیکنانش با مصدومیت هر سه روز یک بار و با وجود تمام مشکلاتی که وجود داشت در آسیا غیرت گذاشتند و قهرمانی غرب آسیا را کسب کردند آنها الان فینالیست لیگ قهرمانان هستند و باید بهترین پشتیبانی از آنها صورت گیرد نه اینکه بازیکنان و مربیان تیم دغدغه جزئی‌ترین مسائل را داشته باشند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: بازیکنان وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و جای هیچ گونه اعتراضی را نگذاشتند. مگر این وظیفه مدیریت نیست که از تیم پشتیبانی کند و دغدغه‌های بازیکنان را برطرف کند؟ نمی‌شود که بازیکنان پرسپولیس که بهترین عملکرد را داشتند و بهترین نتایج را  هم گرفتند و افتخارآفرینی کردند، دستمزد شان نسبت به سایر بازیکنان سایر تیم‌ها کمتر باشد. مدیریت باید منطقی برخورد کند.

پیوس اضافه کرد: باشگاه باید با بازیکنان جلسه بگذارد و هرچه سریعتر خواسته‌های آنها را برطرف کند.  پرسپولیس در حال حاضر در شرایطی قرار دارد که می‌توانند جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بالای سر ببرد اما تنها مسائلی که می تواند مقابل پرسپولیس در این راه بایستد همین اتفاقات حاشیه‌ای و دغدغه های بازیکنان است.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی پرداخت پول برانکو هم باعث نگرانی همه شده است. چرا این مشکل را یک بار برای همیشه حل نمی کنید؟ این وظیفه مدیریت است که در قبال مربی‌ای که قهرمانی‌های متعددی را کسب کرده مطالباتش را پرداخت کنند.

ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران گفت: اولویت اول باید پرداخت پول برانکو و پس از آن حفظ بازیکنان باشد چرا که در غیر این صورت موفقیت های پرسپولیس ادامه پیدا نخواهد کرد. همه چیز تحت تاثیر اتفاقات حاشیه‌ای قرار می‌گیرد.

وی گفت: رسول پناه و مدیران باشگاه وظیفه دارند که امکانات را در حد بهترین تیم ایران و آسیا برای پرسپولیس تهیه کنند. مگر غیر این است که خود آقایان موفقیت پرسپولیس را در کارنامه شخصی خود می‌آورند پس باید مشکلات را هم برطرف کنند.

پیوس در مورد جدایی بازیکنانی مانند بشار رسن و شجاع خلیل زاده هم اظهار داشت: این ۲ از بهترین‌های تیم هستند، چرا باید چنین بازیکنانی را به راحتی از دست بدهیم باید با آنها قرارداد طولانی مدت بسته شود تا اگر انتقالی هم صورت بگیرد باشگاه نفع ببرد اما این اتفاق را در پرسپولیس شاهد نیستیم و حتی پول بازیکنان را هم نمی دهیم تا آنها نیز بتوانند مانند دو بازیکن دیگر که اول فصل پرسپولیس را ترک کردم بروند.

وی گفت: کادر فنی الان باید تمام دغدغه و تمرکزش را روی بستن تیم برای لیگ پیشرو و فینال آسیا بگذارند نه این که مدام پیگیر رفع تنش‌ها باشد امیدوارم این مشکلات حل شود تا دیگر موضوعی هواداران را نگران نکند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)