پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که مدیران این باشگاه باید در راستای حل مشکلات سرخپوشان قدم بردارند.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت و گو با ایرنا، درباره شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: به خاطر پول همه چیز به هم ریخته و تمام این مشکلات برای پول است. هم باید پول «برانکو ایوانکوویچ» را بدهند و هم پول بچه‌های تیم را. تا زمانی که این بدهی‌ها تسویه نشود، چیزی درست نمی‌شود.

وی ادامه داد: از آن دقیقه‌ای که پرسپولیس به فینال آسیا رسید یک روز خوش ندید. این تیم به خاطر بازیکنان با تعصب و باغیرتش و البته کادرفنی به فینال آسیا رسیده و مدیران باید تلاش کنند تا مشکلات تیم را حل کنند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: یک مدیر باید بتواند مشکلات و چالش‌های تیمش را حل کند و اگر نتواند این کار را انجام بدهد، باید کنار برود تا شخص دیگری که توانایی انجام چنین مسئولیتی را دارد روی کار باشد. مدیر باشگاه باید بتواند پول بیاورد و مشکلات مالی را حل کند.

کرمانی مقدم خاطرنشان کرد: مدیران باشگاه باید بدانند بازیکنان حق دارند. آن‌ها زحمت کشیدند و باید پولشان را بگیرند. این دیگر وظیفه مدیریت است که بتواند نیازهای باشگاه و تیم را برطرف کند.

وی در واکنش به احتمال جدایی بازیکنانی مانند «بشار رسن» و «شجاع خلیل‌زاده» از پرسپولیس، اظهار داشت: به نظر من این شرایط درست می‌شود. همین خلیل‌زاده مگر کم پرسپولیسی است؟ او به راحتی پرسپولیس را رها نمی‌کند. به امید خدا با دخالت بزرگان تیم تمامی مشکلات حل می‌شو

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)