پیشکسوت پرسپولیس گفت: مسابقه پرسپولیس مقابل التعاون عربستان مثل یک فینال برای شاگردان گل‌محمدی است.

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت و گو با فارس در مورد دیدار سه‌شنبه شب پرسپولیس ایران و التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این مسابقه مثل یک فینال برای پرسپولیس است و اگر بتواند در این بازی برنده شود هم تیم از نظر روحی و روانی بالا می‌آید و هم در جدول وضعیت خوبی پیدا می‌کند. پرسپولیسی‌ها باید حواشی که در روزهای آخر و قبل از سفر به قطر داشتند را فراموش کنند. قطعا یحیی ‌گل‌محمدی با تجربه‌ای که دارد این حواشی را جمع کرده و تیم از نظر روحی و روانی برای مسابقه فردا آماده شده است.

وی در مورد اینکه خود گل‌محمدی قبل از سفر اعلام کرد در پایان لیگ قهرمانان از تیم جدا خواهد شد و از این طریق هم حواشی به وجود آمد اظهار داشت: یحیی از برخی مسایل ناراحت شده بود و صحبت از رفتن کرد اما همه تیم باید مشکلات را کنار بگذارند و با تمام توان به مصاف التعاون بروند.

کرمانی‌مقدم در مورد جدایی نفراتی مثل بیرانوند، علیپور و ترابی از پرسپولیس عنوان کرد: قطعا جدایی این بازیکنان روی عملکرد تیم تاثیرگذار خواهد بود اما پرسپولیس بازیکنان جدید و خوبی به خدمت گرفته است. احسان پهلوان بازیکن خوبی است که می‌تواند جای ترابی را پر کند. به نظرم با توجه به بازیکنان جدید دست گل‌محمدی در لیگ قهرمانان بسته نیست. پرسپولیس اگر بازی سه‌شنبه را ببرد مطمئن باشید از گروهش صعود خواهد کرد.

کارشناس فوتبال در مورد دیدار سپاهان با النصر عربستان گفت: شناخت دقیقی از بازیکنان سپاهان ندارم اما این تیم مربی جوانی مثل محرم نویدکیا را استخدام کرده او مربی است که سال‌ها در سپاهان بازی کرده و اولین تجربه مربیگری‌اش در آسیا و سپاهان است و امیدوارم که این تیم هم خوب نتیجه بگیرد. سپاهان هم اگر بتواند از سد این تیم عربستانی بگذرد در ادامه راه می‌تواند موفق شود.

وی در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها از شرایط میزبانی قطر در لیگ قهرمانان آسیا گلایه‌مند هستند گفت: من ۴-۵ سال در قطر فوتبال بازی کرده‌ام و از آن زمان تاکنون امکانات قطری‌ها بسیار بهتر و به روزتر شده است و اکنون میزبان جام جهانی هم هستند. واقعا نمی‌دانم گلایه از میزبانی قطری‌ها در چه مورد است؟! آیا این گلایه‌ها نسبت به امکانات موجود در ایران صورت می‌گیرد یا نسبت به امکانات موجود در اروپا؟! امکانات قطری‌ها خیلی بهتر از سال‌های قبل است.

کرمانی مقدم در مورد اینکه آنطور که پیروانی گفته ۶ تیم در یک هتل کوچک اقامت دارند گفت: خب احتمال دارد این شرایط بخاطر وضعیتی است که بعد از انتشار ویروس کرونا پیش آمده و قطری‌ها می‌خواهند پروتکل‌های بهداشتی را بهتر رعایت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)