پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی فوتبال گفت: در سال‌های قبل اتفاقاتی که در بازی‌های ایران در برابر بحرین رخ داده بود همه ما را ناراحت کرده بود و بچه‌ها به خوبی توانستند سیلی محکمی را به حریف زده و نشان دهند بحرینی‌ها از نظر فوتبالی و فنی نمی‌توانند با ما مقابله کنند.

حسین کلانی در گفت و گو با برنا با اشاره به بازی تماشایی تیم ملی در مقابل بحرین گفت: من از تماشای این دیدار و نتیجه ای که در آن رقم خورد، لذت بردم. بچه ها با وجود شرایط سختی که در بحرین دارند مردانه پای کار ایستاده اند و نشان داده اند برای خوشحالی و شادی مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

او در ادامه تصریح کرد: در سال های قبل اتفاقاتی که در بازی های ایران در برابر بحرین رخ داده بود همه ما را ناراحت کرده بود و بچه ها به خوبی توانستند سیلی محکمی را به حریف زده و نشان دهند از نظر فوتبالی و فنی نمی توانند با ما مقابله کنند. در بازی های قبل در موارد زیادی پیش آمده بود که حریفان با استفاده از نفوذشان در AFC و فیفا سر ما را بریده بودند اما هیچ وقتی از نظر فوتبالی حریف ما نشدند و خوشحالم در خاک کشورشان پیروزی را برابر بحرین به دست آوردیم که برای شان فراموش ناشدنی خواهد بود.

پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی در خصوص راز موفقیت تیم ملی در دیدارهای اخیر اظهار داشت: ما تیم خوب و کاملی داریم و نفراتی که در اختیار مربیان هستند همگی از بهترین های فوتبال ایران محسوب می شوند و مربیان از نظر مربی دغدغه ای ندارند. غیر از مسائل فنی که خدا را شکر کم و کاستی نداریم، روحیه بالا و همبستگی خوبی در تیم ملی موج می زند که این اتفاق یک اتفاق خوب و خوشایند برای تیم ما محسوب می شود. تیم های ایرانی ها نشان داده اند مسائل روحی و روانی برای شان از اهمیت بالایی برخوردار است و ما می بینیم این روحیه در حال حاضر در تیم ملی ایران موج می زند. وقتی می بینیم تیم ملی گل می زند و نفرات ذخیره مثل کسانی که در زمین حضور دارند خوشحالی می کنند، این موضوع نشان می دهد تیم ملی از همبستگی خوبی برخوردار است و این اتفاق می تواند در بازی های بعدی هم به ما کمک کند.

کلانی در مورد بازی های بعدی تیم ملی تاکید کرد: نه کامبوج و نه عراق نمی توانند سد راه ما شوند. نیروهای خوب و روحیه مثال زدنی که در تیم ملی می بینیم به ما کمک می کند که نه تنها دو حریف بعدی مان را با قدرت از پیش روی برداریم بلکه بتوانیم در برابر تیم های قدرتمندتر در جام جهانی از حیثیت و آبروی فوتبال مان دفاع کنیم.

مهاجم سال های گذشته پرسپولیس و تیم ملی ضمن تمجید از عملکرد همه بازیکنان تیم ملی در خصوص خط حمله این تیم گفت: سردار و طارمی فوق العاده هستند و از هماهنگی خوبی برخوردارند و این موضوع می تواند اتفاق فوق العاده ای برای تیم ما باشد. وقتی هماهنگی و همکاری خوب این دو بازیکن را در تیم ملی می بینیم به یاد زمان بازی خودم می افتم که در پرسپولیس و تیم ملی هماهنگی خوبی با زنده یاد صفرایرانپاک و زنده یاد همایون بهزادی داشتیم و با این هماهنگی توانستیم گل های زیادی را برای پرسپولیس و تیم ملی به ثمر برسانیم. تماشای بازی خوب و هماهنگ این دو مهاجم خاطرات شیرین دوران قدیم را برایم زنده کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)